為乾燥天氣做準備

下周便是中秋,中秋過後,一般除了轉涼,隨來自北方乾燥空氣吹入,首先鼻敏感發作機會大升,另一方面,皮膚乾燥問題又回來了。

小弟建議現在便可以準備入貨,首先,現時不少藥粧店願意提供折扣,另一方面,今年中秋後剛好中國國慶黃金週,你想在香港擠在屈臣氏或萬寧嗎?我就沒有這個興趣。

對有小弟類似皮膚奇乾問題的朋友,小弟一般推薦三款唇膏,分別是凡士林(Vaseline Petroleum Jelly,嫌黃色樽裝不易攜帶兼用唔晒,就買黃色小枝裝專為潤唇而設,不是Intensive Care,在萬寧找到,也是最便宜的方案),要嘛SebaMed嘅潤唇膏(萬寧有,但美康入埋會後價錢比較抵),要嘛我自己在用,Aveeno Essential Moisture。我自己是自行找人入Aveeno Essential Moisture。

至於Hand Cream,男士是可以用無香料嘅Hand Cream,對天氣比較乾時,Neutrogena嘅甘油Hand Cream當然無敵,睡時可以用Vaseline Petroleum Jelly取代,不怎樣乾時,小弟會用Aveeno Baby Soothing Relief Moisture Cream取代,因為適合敏感皮膚,而且對大人而言,不會太潤。但最平的方法,一定係成街都買到的Vaseline Petroleum Jelly,只不過這不補充水分就是。

對男士而言,天氣乾燥擦潤唇膏和Hand Cream,不是姿整,而是避免皮膚不必要受傷。當然現時有些男士姿整得可能有點過火,但最基本的防護也是必要。住過北美等地,應該不難明白我講什麼了。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Di

後話:有意團購Aveeno的,可以留聯絡方法到martinoeireader at gmail.com給小弟,小弟會跟進,論方便,可以自己去HealthQuest買。

1 則迴響

Filed under 健康

1 responses to “為乾燥天氣做準備

  1. michigan_8_mile_road

    Martin, 係美國 Walmart 有冇你所講既產品買? Vaseline Petroleum Jelly, 我係美國既宿舍都有一樽, 但係我想幫助皮膚補充水份, 有冇建議??

發表留言