Daily Archives: 19 十一月, 2010

又係啲土共放屎尿屁?

UncleRay: 我對菜園村關注組貪婪鐵證的疑問

果篇抹黑菜園村村民文章誹謗程度,比《文匯報》李自明果篇更勝一籌,只不過發現有兩樣嘢。

1. 呢篇文章,我曾經成篇擺喺運輸及房屋局副局長邱誠武面前,佢都未證實裡面啲嘢係真,我亦睇政府根本唔會證實果啲料係堅,因為根本係流。如果政府有咁多「堅料」,仲駛你呢啲無名博主放風,搵星島、東周都得喇。邱誠武話11月19日唔郁菜園村,最後亦真係退咗兵,所以,呢啲料政府都唔敢認頭,走去叫人問政府佢就真係唔負責任到爆。

2. 土共寫誹謗文章,係有被人告上法院紀錄,2004年領匯上市之戰,《大公報》有篇抹黑文章話大班沽咗期指,筆法同果篇抹黑文章類似,結果大班一聲唔該告入法院,《大公報》最後要和解。跟住何秀武喺區議會選舉又係用咁嘅手法抹黑鄭家富,結果何秀武要賠成六十七萬。你認為土共咁鍾意上法庭。

所以,呢啲文章就唔放喺報紙,因為一放報紙,我諗依家嘅人唔會做善男信女,唔告佢入法院。所以,就用中國資金背景嘅新浪網,喺度匿名放料唔負責。

南洋誹謗法律搞到咁辣,好大程度因為中共指揮嘅馬共,當年五、六十年代,專門發表啲無事實根據煽動性文章,至今遺毒仍然由國陣旗下《馬來前鋒報》發揚光大。呢班友如果用埋啲中共文革手法亂嚟,我相信亦無乜人想對佢地客氣。係鐵證嘅,真係咁堅嘅,唔係叫人去問政府,而係自己拎實質證據出嚟。事實上,咁多年嚟,土共呢方面死性不改。只不過,何秀武嘅例子話俾大家聽,寫呢啲打手文章,或者轉發,如果真係要負上法律責任,係無人可憐,果啲友仔落筆前最好諗清楚。

5 則迴響

Filed under 香港政治

香港證實地震!


天 文 台 錄 得 后 海 灣 強 烈 地 震
2010-11-19 HKT 15:18
天 文 台 於 下 午 2 時 42 分 錄 得 一 次 強 烈 地 震 。
經 初 步 分 析 , 震 中 位 於 后 海 灣 附 近 , 即 香 港 天 文 台 之 西 北 約 35 公 里 , 震 級 為 黎 克 特 制 2.8 級 。

我諗依家第一件事,係搵人check咗大亞灣有無漏輻射,呢件事極為重要。香港天文台西北35公里,即係深圳出現地震,唔係講笑。

地震唔塌樓都好,影響核安全都夠晒。

6 則迴響

Filed under 香港政治

菜園村抗爭成田化

一月十三日《信報》余錦賢提出咗一個,我相信反高鐵運動依家走緊嘅方向,就係反高鐵運動成田化。如果真係走向成田機場鬥爭式嘅運動,對政府,將會係惡夢。

成田機場興建相關抗爭,係亞洲地區有晒名。大家見到成田機場,無厘頭喺機場中間,有啲農田或者住屋,呢啲就係成棚抗爭行動中,最有膠力嘅部分,亦即所謂「一坪地主」運動。買一坪地返嚟阻止你班友起機場。如果我係成田機場當局,應該安排遊客參觀吓,因為真係奇景。

當然,唔只一坪地主運動咁簡單,日本有類似香港《收回官地條例》嘅法律,授權政府強制收回用嚟做公共建設嘅土地,但由於成田嘅農民抗爭運動相當多,一係血腥暴力到好似東峰十字路事件,或者成田機場控制塔佔領事件,而由1978年到2004年,大大小小有成五百幾宗玩膠遊擊事件,煩不勝煩,最後日本政府連用強制收地呢招都唔敢,呢個亦係促使日本用填海方式擴建羽田機場,羽田機場重新成為國際機場嘅原因。日日咁同農民以及新左翼分子玩膠,幾時至擴建到機場至得,不如填海算數。

依家政府對菜園村呢班,因為新界原居民阻住地球轉而買唔到嘅村民強硬,一啲好處都無,因為高鐵沿線好多人受影響,例如大角嘴居民,依家西九四小龍嘅住客,見到深旺道樁柱工程,同美荔道隧道開工,至少佢地都係中招人士。一旦抗爭擴大,經常有人玩膠就一啲都唔好玩。演變城市游擊戰可能性係存在,因為菜園村居民,大角嘴居民都一無所有,佢地抗爭嘅機會成本越嚟越低。

2 則迴響

Filed under 香港政治, 東北亞政治

陳鑑林直必腸難求

小弟有時要要阻止一啲膠政策,或者追一啲硬膠數上立法會Panel講嘢,例如IT Panel講兩個電台續牌我一定講嘢,特別我2004年仲係商台研究員。

只不過,今天全日嘅笑點,唔喺來賓發言,而係陳鑑林成段直過直必腸嘅言論。

1. 佢大讚新城財經台嘅財經節目,自認自己成日聽啲財經節目,仲話要多啲。(如果佢炒燶股票,貴客自理)

2. 認為十八仝人愛落區係關愛年青人嘅好節目(劉江華面皮再厚,都未厚到咁嘅level,呢條友嘅面皮結構,值得研究)

3. 佢話左派成日喺烽煙無機會發言喎(佢條友都傻,大佬,我有時會客串做PA架,我話當年湛國揚成日投訴,左派唔肯上嚟做節目對黃毓民對辯,即時秒殺咗陳鑑林,亂嗡都要睇對手係乜水至得架,我呢世人都無乜幾可能夠秒殺對手)

假膠好多,真心難求,陳鑑林可堪為一條真心到爆嘅真心硬膠。講真,我聽果陣忍笑忍得好辛苦。

今日仲有一個笑點,唔喺會議裡,而喺商台網站

商台:立法會公聽會有巿民對商台作出批評

立法會一個委員會就商台及新城電台牌中期檢討,舉行公眾聽證會。大河蟹批發商會錢偉洛指,商台至今未有就04年多個主持人封咪事件作出交代,又批評商台部份節目偏幫某一方,又質疑新城電台不敢批評長實主席李嘉誠。選民力量陳志全不滿,商台十八仝人愛落區節目只是被廣管局罰款三萬元是太少。亦都有個別人士批評,商台一台台長黃永多次嚴重違規,質疑他難以管理下屬。

郁黃永果條友,唔駛問阿貴,當然係小弟(我直頭喺俾立法會Written submission點名郁佢),只不過連商台新聞部嘅新聞都咁郁黃生,唔知黃生知唔知膠字點寫?

發表留言

Filed under 香港政治