警察收買人命呀?

20110605-014532.jpg

點解今日維園咁解入嚟,其中一個原因,就係警方罔顧市民安全,要求市民經呢條咁窄嘅維園泳池地盤通道入草地,仲要果度有樓梯,有人跌親就變蘭桂坊事件。

曾偉雄已經唔係衰到阻住市民入維園,而且罔顧公共安全。唔知警方,諗住點解釋佢地啲收買人命安排?

7 則迴響

Filed under 香港政治

7 responses to “警察收買人命呀?

  1. Bkc9

    今年真的唔知警察攪咩?我帶着孩子們跟往年一樣約七時十五分到達天后,行經天后地鐵站已擠得水洩不通!幾經辛苦才慢行到維園門外約七時四十分,但不知何故警方封鎖入囗不准許我們從籃球場那方進入維園,而要繞到游池那邊經過那條又狹窄又長的通道,還有危險萬分的奪命樓梯!我也非常擔心孩子們的安全,簡直收買人命呀!

  2. 差佬勁賤, 晚會一開始興發街D閘口全部關哂, 唔俾人入, 其手段之卑劣同公安愈來愈似!可恥!

  3. S

    Flood the CAPO with complaints.

  4. 呢度唔止迫,仲有d岩岩游完水既市民反方向行出黎,真係好危險。

  5. Echo S’s proposal, let’s flood the CAPO with complaints. Whoever gave out such an order to endanger the lives of citizens of a city is really 賤!!!

  6. 凌天羽

    差佬on9 的

    幾百人既示威就咁玩啫, 果度十五萬人呀大佬, 就算call 晒全港差佬, 人地5 個mark 佢一個都仲得.

    咁玩法只會比人覺得差佬明顯玩野, 唔會覺得差佬做得啱.

  7. 凌天羽

    今日十八樓c 座都屌柒差佬六四果時玩野

    又話多人搞到要兜圈, 但又報得果七萬七人

    咁如果只得七萬七人, 駛乜會講到話維園好滿, 要咁樣人流管制兜圈法!

    咁你話班差佬係咪自打嘴巴!!!

發表留言