營多撈麵

近日香港居然有一股懷疑來自高登的營多熱潮,小弟這個吃了營多十多年的傢伙,感到非常好奇。

對生活習慣仍然有很大程度上印尼化的華裔印尼人而言,營多撈麵曾幾何時,是最容易買到的家鄉食品,因為營多是少數在東南亞超級市場外買到的即食麵。當然,自東南亞超級市場出現後,大家都會去東南亞超級市場一箱箱買,因為印尼版比香港版平好多,而且味道亦正宗好多。

在印尼,即食麵之所以是以撈麵形式存在,因為印尼天氣熱,一般人吃麵不會趁熱吃,而是千方百計攤凍來吃,否則吃得滿頭大汗就很難受,所以印尼的即食麵是撈麵,而不是湯麵。而香港人甚少依照包裝,順手整個荷包蛋來吃,包裝上的吃法是印尼人的正宗吃法來的。

對於愛好印尼黑豉油的人,營多撈麵附的黑豉油可能唔多夠喉,咁可以買枝ABC牌的黑豉油,當然味道唔係百分百一樣,但好過以前小弟膠到用老抽加味(因為香港唔多見Kecap Indofood賣咁)。

由於香港人對各類即食麵的熱愛,我認為繼出前一丁進軍茶餐廳同快餐店後,好快營多撈麵都會在呢兩個地方出現。

後話:營多撈麵的印尼文名係Indomie Mi Goreng,在印尼文,Mi = 麵,Goreng = 炒/撈,所以同樣道理,印尼炒飯叫Nasi Goreng,Nasi就係飯的印尼文。

6 則迴響

Filed under 飲食

6 responses to “營多撈麵

  1. 神秘人

    計我話, 整穿荷包蛋, 俾蛋汁流去O的麵度更好食.

  2. 哈哈,就係喇,好多人覺得營多麵湯好淡,因為人地係「撈麵」,唔係湯麵。

    我本身係有間中食下印尼食品,因為北角區係有印尼雜貨舖,包括「營多印尼食品」店,營多麵我覺得 幾 好食,好味過而家果啲( made in 差那)的日本即食麵。

    我都係首選 ABC ,還有其他的印尼炒飯粉、乜乜沙爹粉,係相當好味嘅。

    當好多人要吃港式「日本」食品時,不妨試下印尼嘢,幾過癮嘅。

    老柚來說,我選用「同珍」,因為有果種以前六、七十年代舊香港老餅果種味道。

  3. martinoei 黃世澤

    特別依家印傭多,加上本來香港已經多華裔印尼人,服務印尼人的超級市場幾多嘢買,又正宗。

    有時會在銅鑼灣果啲印傭去的超級市場,見到小弟用唔鹹唔淡的印尼文買嘢。

    Indofood果系列方便汁料都幾過癮,有時我會煮Opor Ayam(椰汁雞)。

  4. deathscythe

    你講漏左一樣野, 印尼人係囉麵當 食送 食… 麵係囉來送飯食的….

  5. 印尼華僑

    有D仲過分到將辣椒醬改成辣椒粉添,我就覺得炸算頭先係精綷,加印尼蝦片就更好

    我都有去銅鑼灣果啲印尼的超級市場呀,可能我個樣有D印尼feel,當個職員聽到我講廣東話既時候竟然笑 = =(佢地既方言就識聽既,講就…),不過我覺得印尼超級市場好少算擇,連一D出名既日用品都無,得D望落去唔好食既印尼蝦片,都係華僑開既自家雜貨鋪選擇多D,食物家鄉風味重D

    其實想有"加多加多"熱朝多D(加多加多=沙律),因為比起即食麵健康得多

  6. Madeline

    想問各位: 其實香港版同原版既營多有咩分別? thanks.

發表留言