難頂的自卑中國男人

近日見八卦周刊,不約而同用「章子怡淫照」做封面,再睇埋網上中國男人們動輒提到上「喪權辱國」的反應,真係覺得中國男人的自卑去到難頂的地步。

章子怡作為一個人,她要搵邊個做男朋友,她要同個外籍人士在沙灘上(話之你邊度)嬉水,關我乜事,呢個係她的私人生活。咁唔抵得嘅,有本事就去追章子怡,或者自組義軍勇去打俄羅斯,收番江東六四十屯,郁啲就扣上民族大義的大帽子,只反映部分中國男人果種無種的懦弱態度,俾我係章子怡都睬佢地都傻。

用句好麻甩的方法講,中國成街都係睇日本AV的觀眾,飯島愛、夕樹舞子的粉絲,又唔見日本人抗議。中國人做就得,人地做就唔得,呢啲自卑的雙重標準勁難頂。

成街都係食酸葡萄的男人,我依家明點解章子怡唔揀中國男人,合情合理。

延伸閱讀:
繆美詩:假如不是章子怡(2009年1月12日,香港《AM730》)
暗黑的卡夫卡:女星洩春光 與辱國何干?(2009年1月12日,《香港經濟日報》新香港人專欄)

5 則迴響

Filed under 社會批判

5 responses to “難頂的自卑中國男人

  1. ho

    中國男人無漢子氣,陽剛氣,多的是婆氣,小家氣。假如我係女人,我都找個夠man的鬼佬啦。

    我很佩服如章子怡這一類中國女人,她們上位的決心,能力及自信都很令我敬佩。章小姐10年前還是個無名小卒,透過張藝謀上位,有了知名度,來香港入籍,搭上霍家,到荷李活發展時,英文說得不好,給很多中國人肆意恥笑,她很快又搭上華納老闆,更成爲未婚夫。

    試想一個中國女子英文不好,山長水遠的去到美國,異鄉人,竟然可以迅速上位,很快成爲大公司老闆娘,真是厲害到不得了。這份能力,其實一般中國女人都有,以上海女人為著,難怪港女早給中國女人趕絕了。

  2. Longhair

    其實唔止中國男子,近期港女、港仔都認為這是羞恥,呢種思維真係超低能。

    睇蘋果、壹仔、東方等寫到好似人家行為羞家,其實傳媒都實在好低能。

  3. Perennial_Loser

    講笑咁講:有件咁有米嘅鬼佬同佢 “kiss a**",章大姑娘直頭係為國爭光啦!班人個腦裝草,掉轉晒嚟諗…
    😛

  4. Madeline

    我細個o個陣, 我阿媽同我講過: 中國人最講面子, 所以中國男人係最小器.
    估唔到呢句係真既…

  5. Oliver

    我反而覺得好自然, 我都見過華裔男士同外籍女仔拍施同結婚!!

發表留言