再談BNO居歐權

喺2009年12月1日後,雖然有唔少人單憑某啲硬膠報導,以為BN(O)無咗居歐權,但相反,有唔少人真係走去試,《信報》個blog有過歐洲「探險團」,而最近有位香港BN(O)持有人,純粹因其BN(O)定居丹麥,她仲寫咗個申請程序。

小弟知道相當數量成功個案,但小弟無再提,一方面,有唔少分享成功個案嘅人,純粹係想幫朋友,小弟並不想他們因此招惹果啲成日話非政治化,查實日日搞緊政治鬥爭嘅五毛黨同土共。另一方面,小弟由5月16日,亦即本blog小休日後嘅人生態度係,事前我有責任提嘅事,我會先講晒我講嘅嘢,但如果有人硬膠唔信邪,我會俾事實同時間證明一切,當然如果有人事後信我所講,我亦準備好點幫忙,所以近排小弟對最低工資問題一啲都無講就係咁解。

但丹麥香港女仔個blog post,不幸高登人有人轉貼,己經見到有五毛含血噴人,最過份果條友叫150727,一係提出證據證明果位博主識小弟,係作嘢,一係就佢自己吞咗果句老屈嘅說話,否則呢條友長期高據呢度五毛清單之列,阿水都知你係五毛,因為得五毛至咁夠膽屈人唔負責(梗係啦,五毛住喺中國裡面,你同佢認真講法律就真係輸了,中國政府係世上最鍾意玩老屈嘅政府,我都仲記得袁木做過啲乜)。

果件叫「譏笑香港人」叫110815嘅膠人,更加似係長期住喺中國,連BN(O)係乜都唔知嘅葡萄人士,每本BN(O)都有一頁用英文寫明你嘅香港身份證號碼,同埋你入英國本土探訪(Visit)唔駛簽證或入境證明書,果啲話BN(O)入英國要簽證嘅膠人係唔係五毛黨,大家識睇,果啲友仔適合同UWant、Discuss呢啲五毛論壇,同啲五毛板煮抱埋一團。

呢啲第三者嘅post表明得好清楚,呢啲唔係乜嘢administrative error,而係歐洲各國唔係英國,佢地係要為佢地簽過嘅條約負責,況且唔會有三百萬BN(O)塞晒入歐洲嘅奇景,過去十三年,BN(O)中有人過身,有唔少人1997前後拎咗加拿大或者澳洲或者其他西方國家護照,根本唔會意識自己嘅居歐權,仲有透過BN(HK)A 1990得到居英權嘅友仔(包括一啲問責官員),以及BN(HK)A 1997以及2009年BNA 1981變咗BC嘅人,七除八扣之下,唔會有三百萬咁多,有二百萬都俾多佢。咁東歐國家入去英國本土用EU身份打工果班友條數都唔只喇,英國計落有賺。

小弟相信呢種狀態會維持一段時間,而信嘅人,當然有啲會喺歐洲有少少阻滯,但唔少會喺歐洲定居,甚至若干年後歸化其他歐洲國家國籍。唔信嘅人,咪繼續同啲不明來歷高幹一齊用特膠護照。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2q9

後話:小弟想提醒兩點

1. 因EU身份得嘅證明叫registration certificate,係永久有效,所以唔會有renew唔到嘅問題,要為BHK宣傳籌款無問題,但請搞清楚事實先。

A registration certificate is issued as a letter from Regional State Administration to Union citizens/EEA nationals exercising the right of free movement in Denmark or to their family members who are Union citizens or EEA/Swiss nationals. A registration certificate has no date of expiry. A residence card is issued as a credit-card-sized plastic card by Regional State Administration to family members who are third-country nationals. A residence card has a date of expiry.

http://www.nyidanmark.dk/en-us/coming_to_dk/eu_and_nordic_citizens/eu-eea_citizens/How_to_apply.htm

2. 丹麥EU居民嘅登記程序,請睇呢度:
http://www.nyidanmark.dk/en-us/coming_to_dk/eu_and_nordic_citizens/eu-eea_citizens/residence_in_denmark_for_union_citizens_and_eea_nationals.htm

8 則迴響

Filed under 英國與歐洲

8 responses to “再談BNO居歐權

  1. Kevin Liu

    I like your sentense, 佢地係要為佢地簽過嘅條約負責!

    I wish British will do one day…

  2. martinoei 黃世澤

    http://forum2.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=2455848

    呢個post上面啲硬膠全部將會落晒五毛名單,係咁

  3. inamiken

    你好,我有興趣想知道更多詳請,請問可否在本人e mail留下聯絡方法嗎0.0?

  4. Fox Lam

    good if it really works

  5. Ricky

    黃生你好!本人有興趣知道更多有bn(o)現時的發展,
    可否在e-mail詳細留下聯絡方法?萬分感激.

  6. Leo

    想問問小弟個別case
    我爺爺當年係馬來西亞1934年己入英藉,當年文件保存致今
    我父親係馬來西亞出世(有出世紙)唔記得幾時入了英藉 ( BOC ) British Oversea Citizens
    我毋親當年係印尼出世(有出世紙)番了大陸後落香港結婚後由CI 變英國護照再變成BNO
    我本身係香港出世(BNO)多年前己去英國領事館問過點解我係BNO無居英權,我好想知道我有舞拿番我既權利
    可否在e-mail詳細留下聯絡方法

  7. Leo

    有無方法拿番我既權利

  8. Leo

    首先多謝你係Email回答,我已打去英國領事館查詢,答案係當你人球係電話中彈來彈去,最終係無人答我,只有冷冷電話錄音………久別了英式官僚制度. 講番正題
    BNA 1981 Section 4B case 請問聲係點樣申請?要親身上去?
    我爸爸算係無國藉人仕嗎?佢有BOC護照British Oversea Citizens
    我父母所有正本文件出世紙包括爺爺的入藉文件死亡証全部係手
    最後關於本人我算唔算無國藉人仕?香港出世BNO Holder 我可以申請BNA 1981 Section 4B case嗎?
    萬份感謝.最少我常試為我家族身份努力過了解過答案係點到好………….

發表留言