膠到無朋友之劉皇發求籤

香港呢班土共,真係連基本的天理循環都唔理,劉皇發自己被委任入行會,名不正言不順,都照去代表香港去車公廟求籤,結果求咗枝咁嘅出嚟:

君不須防人不肖
眼前鬼卒皆為妖
秦王徙把長城築
禍去禍來因自招
解:內有家鬼,自身不安,家宅不吉,求財不遂

唔睇解果部,照字面來解,如果有人睇過推背圖,再比照今時今日的中國局勢,大家應該有所領會,《推背圖》第四十一象,又出現過一次秦州,第四十一象預算時間,不論台灣U2的推算,還是香港林忌的推算,都指向這幾年,誰是秦王,誰在自招災劫,大家可以估估。徒把長城築,意思非常清楚。

當然,小弟並不希望,今年就爆發大革命,或者鑄成歷史大錯,香港人未準備好。如果呢枝簽靈驗,後果仲大劑過當年何志平在沙士年求果枝。都係林忌果句,聽聽就好,不好當真。

後話:這兒不少讀者,同時都是《每日一膠》或《年糕料理館》的讀者, 看過這兩個地方對《推背圖》推演的朋友,見到劉皇發竟然在車公廟求了這枝籤,真的不冒出一身冷汗才怪。

7 則迴響

Filed under 中國政治

7 responses to “膠到無朋友之劉皇發求籤

  1. Jacky

    呢支籤, 如果話上天示警都仲可以, 但太認真就唔好啦(所以都唔明點解年年都要報呢類新聞, 仲要係頭條)

    舊年發叔仲幫我地求到上籤, 結果點?

  2. martinoei 黃世澤

    1. 由報導新聞角度,呢些花邊新聞當然唔駛做到咁大

    2. 我都想發叔唔準

    3. 不過呢枝簽同《推背圖》第四十一象太有巧合,加上近日中國事態真的越來越趨向出現災難性情況,唔標冷汗就奇。

  3. 持書者

    1. 做大係因為每年這段時間正常來講都無大新聞. 另一原因是其實還有很多信求簽的人

    2. 這次我當不是發叔的準不準. 而是車公真的顯靈了.笑

    3. 其實我覺得舊年發叔似係求自己多d.
    而今年這幫人真的可能會在恥笑榜上留傳千古.

    在新中國歷史上的哪一個十年說十年之內每有浩劫. 都係好準的…orz…

  4. 準不準根本就不是問題,因為我根本不信這個。
    求籤是否「準」是假問題,他們的問題是歪曲籤文。

    就如占卦,占本身沒甚麼意思,但卦象本身有意思。如何把那些勸言納入日常生活,這才是重點。

  5. 占是有意思的,決未決,啟莫啟。

    蒙卦象曰:匪我求童蒙,童蒙求我。初筮告,再三瀆,瀆則不告。

    無意思的是,政府不聽民意也不聽天意,輸打贏要,都唔知求來為乜?作作狀狀表現愚民術,仲唔係等天收?

  6. 林太

    絕對贊同方潤的看法:
    [準不準根本就不是問題,因為我根本不信這個。
    求籤是否「準」是假問題,他們的問題是歪曲籤文。]
    指鹿為馬, 當我哋阿福盲毛唔識字啊 , 真離譜!!! 睇下聽日0個班傳媒敢唔敢又喺亂咁幫佢解話, 火滾!

  7. sidxx

    之前睇週刊話會抽起哂啲下下籤先,睇嚟今次又係車公啲人做漏嘢啦。

發表留言