豉油黨就係無Guts

這是鄭經翰在今日《信報》專欄中,替自由黨開的藥方:

但積極的做法,就是聲言堅持直選的田北俊和周梁怡等人應該立即坐言起行,另起爐灶,宣稱成立新自由黨之類的政黨,開宗名義表明未來只會參加直選,然後大開中門,旗幟鮮明地以自由經濟主張和捍衛中產階級利益的政綱號召民眾,做個貨真價實的工商界政界。我夠膽寫包單,只要田北俊、周梁淑怡等人洗心革面,切切實實地以自由主義右翼政綱建黨,招攬黨員,新自由黨一定大有前途,足以在下一屆立法會選舉捲土重來,重振聲威,成為名副其實的再生火鳳凰。

誰都知這藥方,我在2006年開過,這藥方亦肯定會有效。作為香港保守黨論述的始作俑者,我當然知道這藥方的療效和基礎。

問題是,田北俊和田北辰都是沒有Guts的人,政治很講Guts的,要敢講敢做。長毛他沒有錢就做到兩屆議員,除了香港政府畸形,他就是有Guts。給人印象沒Guts,結果就是慘敗。

當然豉油黨更無Guts是,不敢將張宇人這個全民公敵踢出黨,就像鄭經翰以下說的:

老實說,自由黨落得今天的下場,也是咎由自取,自毀長城。一直標榜代表工商界和中產階級利益的自由黨,其實名不副實,只以功能組別的業界利益和個人私利為重。今次自由黨斷送江山,最大的歷史罪人應該是張宇人。他一再與民為敵,在全面禁煙、食物營養標籤、最低工資等多個議題上,長期違反公眾利益,令政府官員難堪,拖累自由黨民望,削弱黨與政府的關係,今天備受選民唾棄,直選全面落敗,復得不到政府撑腰,又怪得誰?自由黨不僅替張宇人為虎作倀,對運輸界的劉健儀和零售界的方剛也力挺,完全罔顧公眾利益,又豈能奢望會得到廣大民眾支持?撫心自問,劉健儀不敢在港島參加直選,不是說明自由黨其實心知肚明,早知問題所在嗎?

自由黨敢沒Guts做保守黨,亦沒Guts清除瘀血,遇上李大壯同中聯辦玩敵意收購,我真係祝佢地好運。

9 則迴響

Filed under 香港政治

9 responses to “豉油黨就係無Guts

  1. Taron

    佢地點可以有guts?
    要有guts, G2000 在大陸0既分店係唔係要首先摺埋?
    冇計ga

  2. 持書者

    其實香港冇右派的原因係

    中共一發現有機會成形就會收編你或者打殘你. 佢地好清楚呢d政黨對香港自主的重要性

  3. Taron

    但問題係, 0係香港做生意, 有幾多對社會有少少影響力0既生意, 可以唔北望? 想expand, 唔北望真係有難度, 唔係個個都係肥佬黎可以向台灣expand.
    大陸就係睇死香港生意佬呢樣野之嘛. 如果有一班有錢佬唔洗靠大陸開飯, 你咪睇下會點囉.
    當然大陸一定用大陸市場去吸引你, 之後統戰你啦

  4. 就算中共收編,他們不需要一個右派親中政黨嗎﹖

  5. 持書者

    收編. 就自然異化. 好似自由黨就係一個好例子.

    呢個世界.唔一定係陣營導致行為的. 長遠來說. 行為. 會影響一個人係我地眼中的陣營. 公民黨的例子如是. 自由黨的例子如是

  6. steven

    始作俑者 - 開始用俑殉葬的人,比喻第一個做某項壞事的人或惡劣風氣的創始人。
    出處:《孟子·梁惠王上》:「仲尼曰:『始作俑者,其無後乎。』」

  7. martinoei 黃世澤

    謝Steven指教。

  8. martinoei 黃世澤

    我想問Steven是不是「香港膠人一族」的網主?

  9. Steven,你乜搶咗我個大名起blog?

    http://realhkplastician.blogspot.com/

    我至係貨真價實篤爆膠人架。

發表留言