講就毓民,做就⋯⋯

毓民論高登

我個人就無乜時間同心機聽黃毓民啲節目,特別我呢排目光重點放喺溫州高鐵追撞事件,連維基中文班hihi都擺埋一面先,只不過呢,佢一直都迴避緊問題係,蕭若元收購高登想做乜。

蕭若元如果係當高登係盤生意嚟做,就唔會一路得罪佢啲客,仲要馬草泥、劉嗡兩條友都喺度做應聲蟲。

如果話高登仔攻擊佢老人家都係朋黨,呢個講法仲好笑,我都被人叫黃世柒喇,有時我自己都會順口叫自己呢個名 XD,我會對啲無中生有嘅指控好有意見,例如維基中文個Wing老屈小弟我就一定唔會服,老共最鍾意係無中生有老屈你,呢種你一定要反擊,但你叫我墨魚嘴,改我相,我話你知喇,我有時自己都有用改我啲相喇。

高登係有一批成日打卡嘅五毛,好似乜嘢文明世界⋯、消滅皇、黑豹武神,但基本上,高登仔乜人都丙,甚至有啲LSD人係先做高登仔,再入LSD。依家佢老人家邏輯係,支持佢就係民主派,唔支持佢就係朋黨、民主黨。

有咁嘅邏輯嘅人搞民主運動,講就毓民囉,做就,哈哈哈。

只適用於martinoei.wordpress.com嘅友善提示:依家開始由martinoei.wordpress.com過渡到blog.martinoei.com嘅時期,請盡量喺blog.martinoei.com留言。

發表留言

Filed under 香港政治

發表迴響

