黃世澤從政?咪講笑喇

http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=3128933

呢個post真係好膠,只不過有人叫我回應呢個膠post,咁咪陪大家膠吓。

1. 唔係嘛,我發牙痕寫時事評論都叫從政呀,真大鑊,咁香港好多專欄作家從咗政都唔知。

2. 入黨都唔一定從政,英國保守黨有幾多黨員,佢地全部都從政?

3. 從政辛苦唔再講,唔啱我呢挺懶人,況且我無可能成為香港立法會議員,只要我死都唔歸化中國國籍,所以話我可以從政,真係膠上膠。

4. 我連校友評議會常委都唔選,從政,從條毛咩?我到今天都係,有三位人士,是但一位做我天字第一號提名人,我就出返嚟選校友評議會,但除非好熟我嘅朋友,否則你地唔會知係邊個。設埋啲咁膠嘅條件,話我從政,條友諗得太多,小心燒壞腦。

黃洋達想唔想從政,我唔知,但我黃世澤唔係從緊政,亦無興趣從政。我享受做評論員可以話開炮就開炮。

8 則迴響

Filed under 香港政治

8 responses to “黃世澤從政?咪講笑喇

  1. gutscharm

    條友分唔開從政同論政.

    ps.我高登網名係barjack

  2. Andy

    你係有投票權 !
    沒有參選權?

  3. martinoei 黃世澤

    To Andy:

    除咗十二個指定功能組別,其他小弟唔可以參選。

  4. 做過校友評議會都唔算從政啦,就算做校董都唔算下話。「參與校政」同「參政」係兩回事黎。

  5. martinoei 黃世澤

    咁班拳頭黨人可以咁拗:校友評議會都係法定組織嘛

    跟住我出現一個囧嘅表情

  6. 義不容共

    關心時事發表評論,正正就係因為無參政,至可以更加公道同獨立。

    過氣電台名嘴搖身一變成政客之後,嘴臉如何?明眼人心照!

  7. 上高登, 勿認真呀

  8. 校友評議會都係法定組織嘛——>咁做童軍領袖都係參政了😄

發表迴響

