維基爛人老是要惹我的

本來小弟都忘記,現在有四名維基人申請當管理員,包括在這被裡被列入禁止留言名單的BencMQ,但有維基專送垃圾的傢伙,今天兩封email,引起我的警覺,我必須去投我的反對票。

weiweihuangm@gmail.com 要求將郵件自動轉寄到您的電子郵件地址 martinoeireader@gmail.com 。
確認碼:32865707

如果您要允許 weiweihuangm@gmail.com 將郵件自動轉寄到上述地址,請按一下下方連結來確認要求:

請確認這個電子信箱地址

您最近新增了一個 Yahoo!雅虎香港 電子郵件地址,或提出要求想確認現用的電子郵件地址。欲確認你擁有此電子郵件地址,請按下面的連結即可。

已將你的電郵地址加入 Yahoo! ID:‎hi*********‎。如果這個 Yahoo! ID 並不屬於你,或你最近沒有將此電郵地址加入到這個 Yahoo! ID,則可停止在這個電郵地址上接收任何傳送給這個 Yahoo! ID 的郵件。 請通知我們。

小弟相信,係一名中國(中華人民共和國本土)籍嘅維基幹嘅好事,因為我MSN用戶曾遭到類似垃圾攻擊。

中國人,你們除了幹這種事,難道一點有建設性嘅事都做唔出嘅咩?

5 則迴響

Filed under 中國政治

5 responses to “維基爛人老是要惹我的

  1. nightingalelin

    話時話啦。
    點解中文維基搜索唔到無百無一用是書生這一個條目。
    唔通中文維基認為佢無價值。

  2. dbdb

    中国人, 搞A貨最強嫁啦………..
    例子: 側側膊創立了" 中国人民好景教 “

  3. 係咪weiweihuangm呢個人既account畀人入侵呀﹖唔係做乜要轉寄去你度﹖

  4. martinoei 黃世澤

    To 方潤:

    呢個account係有人create出嚟,專門令我退訂唔到果啲垃圾電郵

發表迴響

