開校友評議會周年大會開到報警

蘋果日報照片

開校友評議會周年大會開到報警,都應該係史無前例,但劉世鏞唔處理一啲有暴力傾向校友情況下,我只好報警。

當時有部分投票「校友」,我可以咁形容,佢地嘅態度同爛仔無分別,如果佢地咁搞落去,揮拳打人一啲都唔奇。我同劉世鏞抗議,但劉世鏞唔理,我唯一可以做係報警。事實上,條友己經做緊Common Assault嘅行為,我有理由報警。

喺周澄Facebook,有以下資料

Chow Ching Crystal 佢地唔止「盟塞」…仲好暴力…恐怖過維園阿伯.
今日有在場朋友話聽到佢地有人話要打我-._

我諗如果唔係一早有差佬出現喺李兆基樓,分分鐘今日見報唔係我懷疑做咗「石修」去報警,而係陳志新當選,周澄被打,屆時中大真係校譽掃地。

我唔期望校方班友會阻遏暴力事件,但改革派校友亦有律師,或者我呢類毫不猶疑對有可能動用武力校友報警嘅人。果啲打算用暴力嘅校友,我唔會當佢地係師兄而俾任何面佢地,無人需要俾面爛仔。

仲有,邊位知道圖中紅衫校友係乜水,歡迎提供資料,相信下屆都要防範一啲有可能施用暴力嘅人。

4 則迴響

Filed under 中文大學

4 responses to “開校友評議會周年大會開到報警

  1. nightingalelin

    點解圖內的人全部用左手舉起黃薄仔?

  2. 蘇菲

    係投票張卡來的

  3. dbdb

    話到尾可能是社團組織,當然要報警啦!
    我撐警察叔叔,而今天見到有個警察叔叔很仔細協助殘疾人士過繁忙的馬路。

  4. 義不容共

    如果乜乜物物評議會,就如中共政協一樣,淪為腦殘或老殘俱樂部,身為中大現在或過來人,無論怎樣痛心,就由得佢地陪香樹膠玩到死吧!

    既往之不諫,來者猶可追,對未來大學生以至學生會,仍未絕望。

發表迴響

