香港有好大陣火藥味

政府說,議員和市民在議會和街頭的抗爭手法,愈來愈激進,於是以收緊議事規則、對遊行諸加限制、規管互聯網等還擊。立法會內擲生果、苦行請願、瞓街示威是否過激見仁見智,但無可否認,市民反對形式和行動升級,是與政府愈來愈霸道表現的惡性互動造成。當中,確有不少人由寫學生報、報章專欄甚至網上討論區和blog開始,到後來「投筆從戎」走上行動抗爭之路。

筆者也愈來愈相信,講多無謂,行動最實際。的確,80後保衞不了天星和皇后碼頭,至少喚醒了市民對本土文化歷史的關注;反高鐵守菜園村,起碼成功為村民爭取搬村重建;千人遊行打小人,迫使財政預算案急轉彎;當然還有03、04年七一遊行,創造歷史奇迹,官員下台,惡法暫撤。在沒有民主制度下體現民主力量,評論文章可以產生同樣效果嗎?

我發現我啲烏鴉嘴越嚟越得人驚,以上文字,係今日《經濟日報》三十會嘅王兼揚寫嘅文章,你聽過三十會會咁樣發表文章未,唔親眼睇,我都唔信自己對眼。

黃世澤:將立憲派也趕到同盟會那邊去

呢個故事教訓乜嘢,當連溫和派改革派都覺得好唔耐煩果陣,如果當權嘅唔切實改革結果就係死路一條。蔡子強今日篇文最令我失望係,佢睇唔到依家第四代果種心情,己經係當年晚清立憲派果種心情,連醫生、律師呢啲人都出聲果陣,就係全面革命嘅形勢,只係差條友做導火線引發事變。

依家果條友己經出現咗,而且唔只一條,即係咁講,己經有人點咗藥引,至於幾時爆鋪勁,大家心裡有數。

7 則迴響

Filed under 香港政治

7 responses to “香港有好大陣火藥味

  1. aLeX

    王先生係我舊老闆

  2. 麥當勞

    有幾大陣火藥味都無關係,就算選舉規則改到極到不公平,仍然會有自稱民主派既人參與這樣不公平的選舉。建制派知道反對派只會狗吠火車,完全不反抗,理所當然予取予攜。

  3. 溟天凱

    我不反建制
    建制卻反我

  4. Dick Ma

    其實七一遊行我們是不是無意間轉移了視線?我們有沒有一個目標是推翻現政權?現在變成了上街只是為了制止遞補機制?

    英國今日公務員罷工,其實香港在這十四年的黑暗管治內,都沒有大規模的罷工行動。每年七一都只是上街遊行,實在變了傳統和公式化。

    大家不要奢望上街一天會有重大改變,曾班子會下台!

    我知香港人不愛暴力,但為何又不實行持久性的抗爭?會有大批群眾留守主要場地(一星期以上)?又或者全香港罷工罷市罷課?

  5. Dick Ma

    請大家「善用」七月一日,那一天是星期五。

  6. lantern

    罷工罷市罷課?你太高估香港人嘅勇氣喇。如果有嘅,早就試咗啦。自從五區公投一役之後,我已經對香港人徹底死心了。罷工罷市罷課都搞唔起,真係革佢條命、港乜鬼獨吖。被老共步步進迫都係活該。

  7. Chan Tai

    只有推翻腐敗惡毒傀儡政府,才可翻身自救。
    積極建設公義自由獨立香港,會有美好明天。

發表迴響

