有種嘅就唔好玩咁多小動作

高登嘅中國人扮香港人膠post

本來小弟呢幾日勁唔得閒,去到一個想死嘅地步,喺七一前後啲工作量都係應該每日工作廿四小時都唔掂。所以維基中文開始第七次反書生投票,我只係聯署,根本乜時間都無。

但對家啲小動作多到反胃地步,唔計以上製造藉口俾書生黨,以拉票或者人肉傀儡為理由廢除投票嘅膠post。又有偽冒HW發電郵事件,我嘅讀者信箱亦收到大量iVillage、聯合電子報等垃圾電郵。上鋪我Hotmail戶口收到大量垃圾(維基人知我MSN),又係同書生有關投票進行。呢班友做嘢,核唔核突啲。

有種嘅就光明正大行事,又話人拉票唔啱,自己又用QQ、Skype密斟,又永久封禁提出罷免嘅友仔,呢啲係乜嘢維基精神,乜凝聚共識係咁凝聚架?

由於香港太多膠仗要打,所以我勸呢班友唔好無喇喇惹我,書生同佢啲支持者唔做自我檢討,我自己日後搵資料都係買本大英百科全書穩陣。

發表留言

Filed under 中國政治

發表迴響

