圍剿馮煒光

拒絕偽中產-誓將馮煒光踢出區議會

馮煒光今日喺《經濟日報》嘅膠文,己經嚴重挑戰大部分泛民支持者嘅底線,所以出現罕見嘅泛民多反面力量聯盟。

今年初公民黨的義工和公民黨的律師以司法覆核,成功拉停了港珠澳大橋,令大橋停工至少一年,全香港人要一起承受港幣20億元的損失。雖說崇尚法治是香港重要核心價值,但香港社會不是法庭,藍血大狀要明白從政和打官司根本是兩回事。
  打官司,只要以技術觀點打勝了便可以。其他如社會公義、事件真相以至社會效果都可以拋諸腦後。因為法庭只是按相關程序來審理。然而從政卻是要考慮市民福祉,考慮社會後果。

⋯⋯

更不幸的是,港珠澳大橋的成功被拉停,成了一個範例,於是大家爭相仿效。最近連南區居民爭取了超過20年的南區鐵路也被人入稟高等法院,要求拉停它。這對每天上班上學,飽受香港仔隧道塞車之苦的南區居民,實在是晴天霹靂。

我作為經濟日報其中一位政論作者,我唔想質疑點解咁樣嘅文都可以出街,但呢篇文咁玩移花接木,根本係土共所為,唔狙擊呢啲內奸仲可以做乜?所以我講得好清楚,喺海怡半島馮煒光個選區,只要選民力量不狙擊南區其他民主黨候選人,小弟會支持選民力量嘅候選人出戰海怡西。

仲有一樣嘢,佢喺海怡半島另一個選區嘅馬仔廖宇恆,佢啲不悔改串貢貢一樣超難睇。所以,南區各位可以照投民主黨,南區各民主黨各候選人小弟肯定會給予大力支持,但係馮煒光同廖宇恆兩條友,唔好意思,佢地諗清楚自己講咗乜先。

8 則迴響

Filed under 香港政治

8 responses to “圍剿馮煒光

  1. Chan Tai

    7.1開始行動!
    全國革命7月1日由香港出發

  2. Dick Ma

    我總觀民主黨的路線,可能馮光是實踐民主黨的真正路線。

  3. o157hk

    好彩黃兄引用出處,唔係我以為係 文匯 大公 啲文.

  4. p20hin

    我覺得呢條友好有問題,佢篇野喺度暗抽公民黨水

    自己都睇唔過眼,海怡東公民黨會派郭榮鏗出戰

  5. dbdb

    個人認為,海怡入稟單野是有人故意做的,其實是有意炒議題去催眠外界人對公民黨產生多些負面印象,等如不停在你面前催魂,猛話五區補選浪費曬市民的錢啊,市民因此無飯開喊晒口啊云云。

  6. 點子

    “可以照投民主黨"
    呢句我好有保留

  7. 麥當勞

    馮煒光明明是民主黨中常委,核心中的核中,咁都仲可以叫讀者去“可以照投民主黨”?呢句真係有大公、文匯 feel,明明係做咗惡事都仲要人去支持。

  8. martinoei 黃世澤

    To 點子同麥當勞:

    喺南區嘅情況,乜你地認為做低咗柴文瀚、徐遠華、羅健熙等,將議席送俾民建聯就好好。

    所以我offer俾選民力量嘅好簡單,只要選民力量唔喺南區打海怡以外嘅民主黨人,我就郁馮煒光同廖宇恆。

發表迴響

