由光州到北京

趙連海憤怒嘅推

太多家长太他妈的窝囊没出息了,自己孩子害的那么惨还他妈的做缩头乌龟,我接触的太多手术以及死亡的家长都他妈的继续沉默,真该让那些不敢给孩子讨公道的家长狠吃三聚氰胺!让他们也他妈的体验下手术或活活疼死的滋味!为那些可怜的孩子们哭!!!

小弟比照番韓國人喺光州事件嘅表現,我覺得中國人更加恨鐵不成鋼,我完全明白趙連海嘅憤怒。

同樣係軍隊殺平民,但韓國光州事件犧牲者以至韓國人始終無放棄抗爭,甚至韓國人嘅抗爭,喺好多人眼中激到震。光州事件係軍隊擺明射殺平民後,光州平民決定拎起武器搏一鋪。而大家都知韓國大學生抗爭方式,去到軍事境界,WTO會議韓農舞到香港警察舞龍咁舞就知乜嘢叫勁。但1980年發生嘅屠殺,1987政府就迫住要逐步認錯。

反觀中國,全中國人就係靠香港人,以及天安門母親嘅堅持,發生乜事呀,同樣係漢字系國家,點解大韓民國嘅人做得到,中國人做唔到。

趙連海爆粗連連,就係連溫和派都無法取得進展,就只有變武夫,但係得佢一個,又點可能得。去到今日,小弟對中國人無眼睇,亦係呢個原因。

後話:所以我自己博客一直堅持用字,唔用六四事件,係一九八九年北京大屠殺,我同我一位好朋友交談,用是Beijing Massacre這個字,屠殺就是屠殺,不用否認。如果照光州事件嘅追究標準,另一個合乎史實嘅名稱,係一九八九北京政變(Beijing military coup),都係衰嘢。簡單嚟講,今日嘅中國政府係一個非法政府。

以下呢首歌,我2009年都講過,呢個係我嘅政治啟蒙嘅起點

7 則迴響

Filed under 中國政治

7 responses to “由光州到北京

  1. 死士復活

    呢一個都係我一直好不解嘅問題……

  2. Madstock

    世澤兄,拜讀閣下網誌多時,今次趁六月四日首度留言,自己膽粗粗寫了一首關於六四的歌曲,但屬仍未完成的Demo拙作,唱得唔好兼甩beat請多多包涵,比o的意見!謝!

  3. lantern

    真係他媽的,尤其是一味剩係掛住去香港搶奶粉果啲家長。

  4. 持書者

    過來生不做中國人 裏面話好多中國人 生仔 好似豬 老鼠 咁…基本上唔習慣花太多資源落一個度. (大量生產 以量取性….)

    所以相對來說係中國父母眼中 子女係出乎意料既可消耗品

    如果外國人說子女 / 自己是父母一夕歡愉的結果

    那麼中國人的子女很多時候只是消耗品 <-所以我唔明白星戰入面蟲族可以有幾強

    唔知可唔呵以解釋到點解中國人可以忍受到呢種政府?

  5. James

    睇完呢篇文,上維基睇過,疑問係:佢地點樣從軍方中取得武器?

    但有一樣嘢好明顯,就係:民不畏死,_________
    咁,香港呢?

  6. echykr

    Justice for the Tiananmen Martyrs of 1989!

    This U2 song is supposed to commemorate “Bloody Sunday" in Northern Ireland in the 1970s, but I believe most of the lyrics are just as appropriate for June 4th, 1989, as it too falls on a Sunday – China’s Bloody Sunday.

發表迴響

