iProA敢唔敢交誓章俾立法會

有時香港傳媒唔小心,真係會搞到被訪者有啲麻煩,好似蘋果同有線quote我係iProA創會會員,但我查實係iProA前執委(政策小組召集人,睇呢份立法會會議紀錄),當然iProA想乘機spin一鑊,想打擊我講嘅嘢嘅可信度。但我諗我喺傳媒講嘅己經好克制,個理事會咁多僭建聯嘅人,你話大家會信邊個,更何況我只不過係成件事一個小小小配角。

講番件事,葛輝依家交咗誓章上去,理論上,唔單只政府要交誓章回應,iProA本身都算係Respondent,咁iProA敢唔敢喺同中聯辦關係上,交一份誓章上立法會IT Panel?根據壹週刊嘅報導,iProA原來喺2008年搞project搞到爛尾(唔怪得社聯驚咗佢,但我唔意外),有咁嘅record嘅組織仲可以award到政府成億嘅project,你話係唔係有可疑到極。

今期壹週刊封面古仔,大概講咗香港統監府點利用我地交嘅稅,嚟養班僭建聯茂利。由派慳電膽、僱員再培訓局到幫基層上網都係咁,呢啲仲唔係國庫通黨庫,幾時香港政治退步到咁?

1 則迴響

Filed under 香港政治

One response to “iProA敢唔敢交誓章俾立法會

  1. 以前老董年代我都聽過食環D清潔益自己親戚。但係呢D事起碼係好inside,但搞到咁揚仲係要益土共呢鑊都算第一鑊。

發表迴響

