抉擇

講到香港自治議題果陣,如果嫌我呢啲讀書人論述太深,有首歌,可以好淺白講緊發生乜事,係林子祥嘅曲,黃霑嘅詞,抉擇

幾多往時夢 幾許心惆悵
別了昔日家 萬里而去 心潮千百丈
收起往時夢 拋開心惆悵
任那海和山 助我尋遍 天涯各處鄉
闖一番新世界 挺身發奮圖強
要將我根和苗 再種新土壤
就算受挫折也當平常 發揮抉擇力量
再起我新門牆 似那家鄉樣

闖一番新世界 挺身發奮圖強
要將我根和苗 再種新土壤
就算受挫折也當平常 發揮抉擇力量
再起我新門牆 勝我舊家鄉

當香港人體認到呢種決心果陣,大家知道有乜事發生,呢個至係獅子山精神。

2 則迴響

Filed under 香港政治

2 responses to “抉擇

  1. Jacky Lim

    「要將我根和苗 再種新土壤」
    呢句可會是核心!

  2. 點子

    仲有:-

    甄妮 東方之珠 1981

發表迴響

