乜大家唔係應該幫阿伯脫離綜援網?

今日香港多個傳媒對雞蛋仔阿伯嘅報導,睇到我火都嚟。

本來雞蛋仔阿伯事件中,有啲奇怪論點,我己經忍住手費時公開鬧爆,畢竟有啲都係朋友。但傳媒今日嘅報導,令我忍無可忍。

1. 雞蛋仔阿伯拎綜援咁又點?我想問係,如果香港有番流動小販牌照,當中食緊綜援變咗唔食綜援,相反仲有機會交稅,乜仲唔係更符合納稅人利益咩?正宗右派立場一定係撐恢復小販牌,甚至連小販牌都唔要,設立流動小販專區,然後你班友自己喺個自由市場度競爭。同埋如果恢復小販牌,大大削減小販事務隊班廢人嘅人手(每年七億幾),乜唔係更合符公帑合理運用?

2. 香港好得意,依家香港啲傳媒,就係對富人寬,對窮人緊,對有錢人發水樓呃稱諸多辯護,對街市有人呃稱就認為一定要又拉又鎖,我唔知係乜雙重標準嚟。

只不過,我覺得呢種政府新聞官背後指揮嘅Spin,非常無恥,阻礙公共政策正常討論,成日都係咁,香港咪搞到死局一個。

9 則迴響

Filed under 香港政治

9 responses to “乜大家唔係應該幫阿伯脫離綜援網?

  1. 筷子爵士

    >只不過,我覺得呢種政府新聞官背後指揮嘅Spin

    點解咁講呢,可唔可以解釋一下

  2. 筷子爵士: 傳媒唔會無端端知道阿伯係靠綜援過活的。

  3. martinoei 黃世澤

    我考慮緊向私隱專員投訴有政府官員涉嫌洩漏私隱

    喺外國,呢種做法係scandal

  4. Felix

    今日蘋果頭版標題寫"被踢爆""講大話",而内文只是引述"消息"。可見呢個"消息"非比尋常。

  5. Jacky Lim

    報導 = 真相? 社署未查, 能一鎚定昔嗎?!
    當係真, 呃綜緩係唔啱。姑且尚係轉移視線, 但伯伯擺檔都係為咗生活。
    食環署的執法手段確實存在問題, 係咪伯伯懷疑呃綜緩就能蓋過一切?
    就咁俾食環署甩身, 繼續欺善怕惡, 欺凌弱勢呢?

  6. dbdb

    甚麼叫呃綜援?凡合資格就可以申請。

  7. Tom

    最多向社署報收入。
    收入要減上庭的罰款,都好合理。

  8. v

    一個月拉咁多次,唔攞綜援點維得起皮?
    轉移視線偽議題。

  9. 義不容共

    綜援制度當中,本來就有低收入津貼之設,不過當然要誠實申報。

    老伯已經年逾七旬,綜援連老人生果金都合情合理申領,老人家當小販謀生計,不是年輕力壯遊手好閒,奉旨大食懶,點解要無理趕絕?

    只有麻木不仁的膠政府,才會腦筋膠化懶思考,求其推晒窮苦大眾去拎綜援,而不予絲毫謀生機會,結果係造成大批自暴自棄,終身不能自食其力之人。

發表迴響

