硬碟汰換

小弟近日開始又嚟硬碟汰換工作,因為一般嘅Serial ATA硬碟,用得三年差唔多係時候要換,至少重要資料唔可以再用嚟保存。而我啲Western Digital My Book Studio到咗呢期,加上Firewire 800一定唔夠我用eSATA裸族快,咁咪開始汰換工程。

另一方面,小弟亦要喺Hitachi Global Storage被Western Digital收購前,完成成個汰換工作。

基本上,小弟唔會以Seagate硬碟作主要硬碟,因為自己同呢間公司無乜緣,鋪鋪用Seagate都係膠到無朋友收場。而Hitachi Global Storage,一方面技術人員源自IBM,另一方面,日立做摩打以穩陣著稱,我屋企有啲用咗十幾年唔壞嘅雪櫃同埋風扇(日立連鐵路摩打都有做,呢啲公司你話佢幾專精呢樣嘢),而且Product Line清晰,所以我大部分儲重要資料嘅硬碟,唔係IBM就係日立。依家HGST被Western Digital收購,日後啲產品有無咁穩我唔敢擔保(雖然日立會揸住Western Digital百分之十股票,根據現有股權結構,日立應該係Western Digital最大單一股東,但日後隨時賣咗佢,因為福島玩到咁大劑,而日立同通用電氣核反應堆業務合併後,四部反應堆有三部都係日立或通用,你話日立唔套現預備賠錢就怪)。

Western Digital最乞人憎嘅地方,係Product Line亂到離譜,Green Line又分Green同AV-GP,Blue Line又無2TB容量(呢個就係摩打技術唔喺自己手嘅問題,Western Digital真係性價比好嘅產品,多數係Blue Line),Black Line有2TB,但價錢貴人一截,性能又唔比Hitachi好太多,我點解要買Black Line換自己笨。

所以我嘅基本目標係Deskstar 7K3000仲有生產之際,將手頭嘅Western Digital My Book Studio上嘅資料轉晒過去。然後我啲資料就係換錄音帶咁,喺個裸族DJ度換嚟換去,有機會就換新一代裸族,提高現存兩個eSATA Port使用率。

我依家對大家換硬碟建議都係,趁仲有Hitachi玩就換咗佢,剩番Western Digital同Seagate嘅結果係硬碟加價,我睇韓國Samsung未成氣候,而Toshiba睇嚟無乜興趣重返3吋半消費者市場,只係Notebook有得玩吓。咁搞法,Hard drive漲價無可避免。

3 則迴響

Filed under 科技

3 responses to “硬碟汰換

  1. WD的Green同AV-GP應該都只係Marketing purpose…………..performance 根本沒分別………..

  2. martinoei 黃世澤

    但AV-GP貴人一截,果吓俾WD激到死死吓。

    Green由於得到都係劣評,我完全唔敢用(而且亦明顯浪費eSATA嘅效能,你話駁USB或者Firewire就算吧喇)

  3. aLeX

    其實WD 好過Hitachi 好多, 老老實實,

    IBM, 死過13.6gb 同14.4gb….唉……
    除了當年Seagate Medalist 1.2GB 死過之外, 只要係Made in Malay/Singapore 都好好用…..

發表迴響

