幫日本賑災有乜錯?

白痴中國憤青動物園

班中國憤青近排發晒顛,黐線程度去到令人髮指嘅程度。

正如我昨晚都講過,演藝界班友己經係遲咗賑災,依家係遲到好過無到咁解,你班憤青不知羞恥,竟然話香港人替日本賑災唔啱。

而且最令我火滾係忘恩負義到,香港人捐咗成百幾億,完全無感恩,仲老屈香港人,依家大家明點解台灣要獨立,呢啲友仔捐錢俾佢做乜,佢死佢事。中國人果種劣根性,一個post顯晒出嚟,根本係野蠻國家,唔合現代文明嘅基本要求。

所以我話果個post係動物園嚟,大家有興趣研究野獸,就自便。

11 則迴響

Filed under 中國政治

11 responses to “幫日本賑災有乜錯?

  1. TC

    如果依家有科技可以起一個殖民星, 最好將班中共國憤青同貪污共幹再加香港土共送晒去銀河系邊緣,等班人自生自滅.

  2. Tony

    d咁嘅國家應該晨早被人開除球籍啦!影衰晒地球!

  3. lantern

    呢班怪物曲線支持港獨同右翼勢力冒起,仲快啲去捉晒佢哋!

  4. 匿名

    強國幾時為三千年來南征北討殺過嘅人滅過嘅族道過歉?

    南京大屠殺死得人多抑或大躍進文革死得人多?

  5. 不過我喜歡其中一個留言說成老狗真虛偽。

  6. Cyrano

    所以當年我們的錢都買幾輛車了?

  7. Madeline

    下次真係唔好再捐錢俾大陸, 橫掂d錢最終俾哂貪官, 捐左等於冇捐.
    你話我黑心都係咁話.

  8. Bankers' Arms

    we don’t care about mainland. so next time stop giving to China!

  9. ting ting kai ma

    看到人心都寒埋…原來呢個強國有甘多丁蟹…將歪理變成真理…想要他們改變, 我敢說, 絕對沒辦法…真不得不與他們畫清界線!!!我是香港人!!!

  10. Rubon

    看得我心也寒了
    為什麼自己的民族會變成這樣?很恐怖!
    照理中國不應跟八大國有任何關係了

  11. 在下用龍應台的一段話回應: “誰在乎「大國崛起」?至少我不在乎。我在乎的是剛才我所說的文明刻度——你這大國怎麼對待你的弱勢與少數,你怎麼包容意見不同的異議份子,這,才是我在乎的。如果說,所謂的大國崛起,它的人民所引以自豪的,是軍事的耀武揚威,經濟的財大氣粗,政治勢力的唯我獨尊,那我寧可它不崛起,因為這種性質的崛起,很可能最終為它自己的人民以及人類社區帶來災難和危險。"

發表迴響

