不吐不快

小弟今晚去咗演藝界維園日本地震賑災晚會,查實香港演藝界本來己經搞得遲,台灣搞咗十世,否則唔會有寸成龍去咗中國防止核電廠爆炸嘅爛Gag出嚟,但做咗好過唔做。對於小弟呢啲地震期間剛好喺東京嘅人,無乜理由唔去捐款,我自問好彩,走得快,無要經歷飲輻射水、東京大停電嘅狀況,捐款係理所當然,但有啲嘢,係不吐不快。

1. 不斷有老人家講,話日本當年點侵華,點忘恩負義(指關東大地震中華民國有捐款,最後仍然侵華),所以唔好幫日本人。我好想叫呢班老人家,特別支持土共果批快啲返去見馬克思。我叫日本就侵華道歉,甚至學歐洲國家咁,禁止為戰爭掩飾言論果陣,班友去咗邊。人地國軍抗日,共軍喺度抽後腿,呢班支持民建聯嘅友又死咗去邊?跟住果啲中共極權主義者起舞嘅友仔,特別乞人憎。我上次講東講西己經想鬧爆呢啲老人家,為老不尊,教壞子孫,日後中國有事唔好要台灣、日本、韓國、香港捐一蚊俾你。

2. 喺維園演唱會,我發現有中國遊客,試圖唔捐錢入去睇演唱會,連慈善演唱會都玩啲咁嘅嘢,唔怪得人人叫佢地做蝗蟲喇,雖然大會入場安排好膠,但俾番廿蚊入場都唔係好過份啫。連印傭平日人工唔多,都自發組織pray for japan行動,仲捐錢入場,我感覺自己作為印尼人一員無丟假。連慈善演唱會都想唔俾錢入場,我對呢啲中國友仔完全唔識評論。

3 則迴響

Filed under 文化批判

3 responses to “不吐不快

  1. Chan Tai

    應該像 — 日後中(華人民共和)國有事唔好要台灣、日本、韓國、香港捐一蚊俾你。香港自古以來都是中共的一部份。

  2. 蘇菲

    我昨天臨完場之前去咗…感覺係好悶…
    我明白賑災show不能花太多資源……但次次都係千篇一律…都幾驚…

  3. 佢地一向都蝗,已經放棄左對佢地有期待好耐

發表迴響

