黑色旅遊警告問題:顧慮員工

好多人將去東京黑色警告問題,集中喺旅遊業。當然謝偉俊都知自己千夫所指,喺立法會要求政府將旅遊警告涵蓋東京。但我睇呢個問題,唔只旅遊。

依家係旅遊淡季,查實去東京嘅旅行團並唔多。我坐國泰去東京,啲機都唔爆,得百零人。

但問題係,香港有唔少去東京嘅人,係日資公司員工,或者有日本客嘅港資公司,佢地就係用紅色警告為理由,硬要你去,你為份工敢拒絕?我係老闆,我有權自已決定去唔去東京,或者即刻撤走,但有幾多個係老闆可以決定去唔去?

日本人停JR,都會向乘客發出證明書,費時俾老板鬧,黑色警告亦係保護員工。所以我懷疑,反對發黑色警告,唔只旅遊界,隨時類似廿蚊張一類無良老闆都有份。飲食界、貿易界、廠佬要派幾多人去日本,大家都知。

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “黑色旅遊警告問題:顧慮員工

  1. gaubinfor

    所知遲遲不肯給全日本發黑警,政府主要顧慮是 CX 反對,因若發黑警,CX 更難命令其機組人員於日本停留或飛往日本。

  2. martinoei 黃世澤

    人地德航、法航都轉晒飛喎,搵命搏唔係咁架

  3. Jacky Lim

    唔撚係呀, CX 咁玩法? 有病架
    飛機受核幅射污染, 千祈唔好返嚟香港

發表迴響

