五毛大言不慚

上亞厘畢道facebook page的網頁
深圳五毛廖輝龍的資料

廖輝龍的膠論:

廖輝龍 我覺得香港同胞們唔好咁偏激,政府咁做都系為香港市民好啊
黃世澤批曰:原來唔將東京列入黑色警告都為市民好呀。

哇。香港人的事,冇大陸,我睇你班香港人點樣客死異鄉。我夠知系人命咯。大陸香港原本就系一家人,大家盡左力,識得換位思考,試問你martin 你有毛去日本幫手拯救香港人?如果冇,請你收聲
黃世澤批曰:英國領事仲幫手,中國使館無幫倒忙算咁。仲有,我正由東京返嚟,挑機睇人嚟挑。

我明白言論自由系人人與生具有,但系唔系乜話都系拿來講,起碼都有個度,起碼損害他人,詆毀某個地方的言論,作為法治社會,都保留追究的權利吧?我覺得,香港人自稱素質高過大陸,但系連包容議論的心都冇。真系令人大跌眼鏡。
黃世澤批曰:乜呀,叫中國公安拉我喇笨。

點解香港本土力量嘅人會走出嚟,呢啲五毛絕對有關。

保安局己經膠到無朋友,仲要有人話官員為香港人好,我呸。香港嘅事,完全唔關中國事,唔好成日講香港無咗中國會死,香港多得中國唔少就真。

呢啲五毛大言不慚,所以我必須示眾,大家見到廖輝龍add閣下,可以一律block and report,我講明,香港嘅事,一啲唔關中國事。香港有英籍嘅,自已會搵英國人幫忙。

7 則迴響

Filed under 香港政治

7 responses to “五毛大言不慚

  1. Dick Ma

    請廣傳,我只負責視訊改善,翻譯和加字幕。

  2. nightingalelin

    黃兄
    如果係民主國家,依挺癌細胞會有乜下場。

    癌細胞好乞人憎,好多有錢教友都係咁講野,請大家小心。

  3. Dbdb

    叫果d五狗毛學領導人去日本災區吟詩或仰天長嘯啦!

  4. Bankers' Arms

    香港根本沒有人想同共產中國異化了的大陸人一家人

  5. Eanaddare

    根據佢個WALL HISTORY, 條友睇黎岩岩先識翻牆上FB
    佢似個憤青多過五毛多D, 不過之後加入果幾個就好五毛FEEL

  6. “試問你martin 你有毛去日本幫手拯救香港人?如果冇,請你收聲"
    黃兄的最大貢獻是第一時間把當地的交通情況告訴大家.
    在這級數的災難中, 不應該互相指責. 大家都要盡一點力.
    我覺得國家的撤僑安排做得好. 但特區政府的危機意識不夠.
    法國/德國的言論/安排值得參考.

  7. 最近facebook上面涌现大量五毛党。无头像,无好友,无个人资料,一看就新注册的帐户。在茉莉花革命页面反复张贴美化共产党的言辞。http://www.facebook.com/jasminerevolution.cn

發表迴響

