不講華語

認識小弟都知,小弟雖然華語有南洋加香港口音,但小弟聽講華語基本上問題唔大。

只不過,中國遊客問路果陣,我係故意唔答呢班友。甚至用華語講,中國遊客恕不招待。有啲中國遊客,感到好愕然。如果係南洋或台灣遊客,佢地嘅口音同衣著,我可以分辨出嚟,我會用華語答返佢地。

對我嚟講,當郵票出現中國香港四個字開始,就代表中國對香港實施殖民主義,我點解要對侵略者客氣。

所以北京大學學生質問特首,話點解香港人華語咁差。我可以講,我呢啲識聽識講,對住你呢班寸到抽筋嘅北京人,都係恕不招待。

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “不講華語

  1. dbdb

    曾生X9啫,用英文米得囉,等英文醒的學生答你………
    Politic is too right!

  2. v

    用廣東話答佢啦.

  3. Skywalker

    MY POLICY
    1)只回答台灣/南洋人士, 及有禮貌之共國人.
    2)"一定"用廣東話答.
    3)真係聽吾明, 至用國語.

發表迴響

