人民力量真的在抗爭最前線?

小弟依家喺中環,好快會返去雪廠街果頭,畢竟越多人越好。但呢件事,可以令大家見識,所謂人民力量,我指果個新政治組織,根本不值一提。

無錯,皇后大道中雪廠街口,人民力量的確坐咗一陣咁大把,如果佢地肯坐落去,對政府總部對抗緊警察嘅社民連隊伍同社運人士有支援作用。但可惜唔係,黃毓民一句話政府總部太多人,無踩到政府總部,亦無留守皇后大道中。真係喺皇后大道中前線,係一班「八十後」同埋戴住V煞面具嘅人,仲有部分社民連嘅人,好似容樂其。

人在做,天在看,邊啲人真係激,邊啲人扮激,一次三月六日遊行睇晒出嚟。打小人凶狠人人都識,但真係同警察撐到行,睇邊個由早場撐到最後一刻?其他泛民無堅持抗爭,小弟係預咗,不嬲style如此,但唔好講就凶狠,做就⋯⋯

記住共產黨最賤果樣嘢,人地國軍同日軍打緊正面戰爭,毛澤東為首嘅共軍偷偷擴張勢力,並且喺奪得政權後篡改歷史,有啲人做嘢,真係十世都無變。

7 則迴響

Filed under 香港政治

7 responses to “人民力量真的在抗爭最前線?

  1. Dick Ma

    同意!我覺得遊行和革命根本是兩回事。香港人還未醒覺。

  2. 我想問一樣野﹕佢地係咪轉去左中聯辦門口﹖

  3. I'm Ant Only

    none@18:30, but any good site for photo upload(no acc. needed)?

  4. Sam

    如果一個政治領袖,
    會因為個人感情因素,
    決定放棄其基本政治立場(反對現政府,同佢玩鋪勁),
    咁呢個人就已經毫無誠信何言

    當呢群人高呼"民主黨背信棄義,出賣民主"
    又因為司徒華講過因感情因素唔加入五區公投,
    而對佢加以辱罵,
    對自己既反智行為卻視而不見
    我地點可以相信呢群人可以幫我地爭民主?

  5. Echo to Sam’s analysis. This bunch is no longer worth my trust, and I would definitely cast my vote to someone else.

  6. Madeline

    禮拜日我有去遊行, 但俾我fd拉左去左人民力量o個邊.
    起行前打小人都仲ok, 但之後佢地向民主黨(係咁大嗌"票債票償")同劉慧卿抽水(唱雪姑七友串佢), 我就覺得off哂topic.
    跟住行到皇后大道中靜坐, 我當時諗之後可能會有下文; 但當大家起身之後冇幾耐, 佢地就話"今次遊行已經完滿結束", o個下我O哂咀.

    睇返新聞: http://hk.news.yahoo.com/article/110306/4/n2am.html
    “「人民力量」疑不想為社民連及民主黨造勢,坐在封閉的皇后大道中馬路上約半小時後散去,未有上政府總部被主辦單位「點數」。"
    如果係真, 我覺得真係如樓上所講"毫無誠信何言"…

發表迴響

