點解唔可以用退稅嚟買iPad?

近日有一種歪論,小弟認為好鬼危險,一定要拎出嚟講。就係唔少人,都鬧爆啲人拎政府派嘅六千蚊嚟買iPad,或者手袋。有啲平民支持泛民嘅友仔,話年青人攞果六千蚊唔知做乜,乜乜物物。

1. 拎得筆錢都係成年人,十八歲以上成年人點用錢,唔駛你班友管。成年人有權做決定,唔好永遠當人地係唔大嘅細路好唔好,十八歲可以投票,可以買咸書睇三級片,更加可以決定自己點用錢。

2. 人地要將筆錢捐出去咩?我鼓勵大家做配對捐款,你用六千蚊買iPad之類,同時捐番多少扶助弱勢又好,支持民主派對抗土共班膠人又好,支持British Hong Kong為BN(O)平權都好。但要人消去欲望,呢種係塔利班思維嚟,香港幾時變咗伊朗?

大家要用果六千蚊點用,我唔會作任何道德批判,我對政客或者政府要求好高,但對一般黎民百姓,我唔會要求佢地做聖人。要求人人做聖人嘅社會,就走向專制嘅開始。世俗化正係對民主最大保障,咁都唔明就唔該叫佢地再讀歐洲史。

4 則迴響

Filed under 香港政治

4 responses to “點解唔可以用退稅嚟買iPad?

  1. Bankers' Arms

    管人地點用六千蚊果D低能人士, 不如管下特府唔好再起高鐵/亞運!

  2. Dbdb

    所以,我全力爭取司局長級官員勇敢減薪五成,全港索取市民簽名支持,如果成事了,香港的精英
    就可以同美國看齊,薪金跟才能掛鉤好!

  3. Echo both Bankers’ Arms and Dbdb’s suggestions. Bravo!!!

  4. 我地嗰套「誅心論」比起外國既「陰謀論」真係有得揮~

發表迴響

