錢照收,街照上

財爺決定俾六千蚊出街,平息民憤。

對我梗係好事,六千蚊退稅加六千蚊現金,證明呢個政府做乖仔一啲用都無,一定有咁膠玩咁膠,玩到佢膠晒為止佢至俾番啲嘢你。

呢次派錢,明顯係北京指揮,北京嘅思維同香港官員唔同係,北京嚟講,阿公嘅錢唔係我嘅,為保住自己乜都得,這就係共產黨。同港官英式嘅「公帑捍衛者」思維,明顯唔同。

但我認為錢照收,街照上,唔係因為何秀蘭果啲硬膠理由,新移民無錢收,唔好意思,新移民無某啲福利係天公地道,依家市民用蝗蟲嚟形容部分新移民果陣,仲講呢啲嘢證明某啲人嘅政治智慧唔高得過財爺。而係,六千蚊幫你啲乜?

六千蚊可能夠你交半個月租,甚至幫補吓出面食飯、或者用嚟買iPad等等,但香港基本核心問題:住屋,根本政府仲係未解決。你有問題未解決,收果六千蚊當掩口費?

要攞著數,上街越多越好。

8 則迴響

Filed under 香港政治

8 responses to “錢照收,街照上

  1. Cyrano

    嗯… 就目前的要求,
    長居海外,擁有外國國籍的也可以拿?

  2. echykr

    So when can I claim this $6000? Are they gonna mail me a cheque or what?

  3. 義不容共

    人人派錢係社會主義甚至共產手段,個人不甚贊成,一年派第二年不派,隨時後患無窮。

    退稅減稅改善制度,才是真正合理,午餐總有人要付鈔。

    要得回還富於民的公正公義,先決條件始終是還政於民,實踐真正民主普選,均分財產,我不希罕 。

  4. Dbdb

    昨晚睇胡定旭讚財爺用到勇敢二字,當堂反晒白眼,如果我是中文老師,我會俾C

  5. lantern

    阿爺俾膽鬍鬚佬吖嘛,唔「勇」都唔得喇。

  6. 憤怒貓

    綜援戶著撚數~冚家人人都有得拎果$6000…
    拎綜援–包公屋住, 包醫療, 學費……有工作低收入的, 駛乜咁辛苦租窮鬼套房/籠屋住?

  7. 新仔

    >>長居海外,擁有外國國籍的也可以拿?
    我都想問同一條問題.

  8. KLUST

    「長居海外,擁有外國國籍的也可以拿?」
    香港永久性居民不一定是中國公民,有外國國籍並不出奇。

發表迴響

