為老不尊教壞子孫的所謂校友

上周六中大校友評議會AGM續會,小弟無去,因為對小弟這類繁忙人士,最近睇Bloomberg睇到眼矇,評膠事評到爆血管,呢類被劉世鏞主持到同小學雞開會一樣嘅會,真係⋯⋯

但有啲老校友嘅小學雞作為,真係令小弟唔寫都唔得。話說有件叫葉國洪嘅友仔,周圍send啲抹黑「年青人陣營」嘅「奇文共賞」,唔知係誤以為我係評議會常委,用錯舊mailing list,定係因為我仲係校友會聯會成員,定係因為佢唔記得我仲係年青,以為我係撈咗幾十年果啲老油條。寄咗以下嘅膠mail:

各位,
輾轉收到一文有關中大評議會續會事宜,謹轉寄各位,見仁見智,奇文共賞.

葉國洪

函件2011-02-28
人相輕同志、黃同志,

先致以革命敬禮!
您們是我們紅衛兵的典範與偶象!
橫掃一切牛鬼蛇神的英姿, 重現香港中文大學!
您們大筆一揮,令老餅校友噤若寒蟬!讓我們雄踞一切傳媒輿論陣地!
存你們筆下紅衛兵的重豪情輕敵理邏輯, 發揮得淋漓盡致!

你們雄文之中, 字字珠璣,儘量用了震憾人心的字眼, 不須與反動派講任何道理:
荒謬地
扼殺
懶理異議
根本已不能作準
硬推
壟斷發言權
低票當選(明明占投票日4/6)
無視規程
表決亂龍
沒有進行任何跟進工作
荒謬感
完全無視議事規則的要求
烏龍地

這些妙語連珠, 牽動心弦, 給不用腦思考的人有如南針指路, 疑惑全消。
你們高妙處, 正在于明明中大評議會續會整個過程在法律顧問監督下按評議會章程一絲不苟, 秩序井然進行[1], 你們卻可以全面否定地, 冷嘲熱諷地批鬥反動派, 真棒!
明明中大評議會常委有回信, 有針對校友質疑作出詳細書面報告, 你們可以隻字不提!管他公正不公正!民主和人權是我們獨有的萬應靈丹!反動派不配有人權!
世上無一會議運作百份百完美, 只要一絲一毫不滿意, 你們擴大萬倍, 便可依既定共同方針: 找小錯—–投訴——無限上綱上線——-消耗反動派人力物力精力——–聯合大多數打擊一小掫——投不信任票——-打倒頭頭, 高呼頭頭下臺。 這策略配合我們派往中大的臥底, 內外呼應, 真叫反動派膽戰心驚, 人人自危,真棒!

你們以下的雄文, 將作為紅衛兵闖將培訓班創意創作教科書範文, 我們正申請中大評議會學生活動基金贊助。

你們高妙之處, 正在於只要擴大宣揚自我觀點, 三人成虎, 不斷重複, 不斷吹毛求疵, 𣎴斷內耗中大反動勢力, 助長我們校內校外友好盟友威風。

最後,你們只管盡情宣揚吧, 我們誓為後盾! 老餅校友, 只有極少數敢言, 我們不停在網上抹黑妖魔化他, 保證他乖乖收口!各個擊破真有效!
只要巧妙利用中大學生純真及校友的厚道,我們透過網上及影視不斷叫高呼動人口號,煽動群情洶湧,即使中大高層,他們便要讓步, 便要親民, 骨子裡無不乖乖俯首屈膝!真棒!

讓我們團結一致, 裡應外合,順我者昌, 逆我者亡,對中大評議會常委, 對校友聯會, 對中大當局相關教授無限上綱上線, 狂拋帽子, 管他莫須有!

紅衛兵橫掃一切牛鬼蛇神萬歲!
紅衛兵鎮壓一切反動派萬歲!

中大紅衛兵同盟敬禮

跟住下面,就係獨立媒體黃俊邦篇文。

大佬,你條友幾大呀,咁老做埋啲小學雞行為,呢條友真係唔慌唔奇文共賞。仲要落喺我手上,但由於果陣睇緊Fixed income嘅資料,好唔得閒,咁咪覆咗條小學雞。

謹謝葉先生電郵

不過,請劉世鏞主席自我檢討一下

這些電郵只顯得個人年紀比我大很多傢伙失去自己身份

恕小弟不客氣了

點知,有件叫文振球嘅小學雞,佢嘅回覆真係⋯⋯ 我上鋪決定唔同呢條友做朋友,真係對自已血管比較好嘅決定:

黃校友:

本人覺得問題不在年紀,而是在於有沒有理由。

看過雙方的說法,本人認為
(一)劉主席的做法並無違反議事程序,
(二)葉師兄只是將奇文傳出共賞,並無作出自己的評價,
(三)奇文內容輸打羸要,不知所謂!寫的人沒有尊重議事程序和遊戲規則,不足為法!

講真,中大尊重言論自由,每位中大校友都受過高等教育,人人識獨立思考,公道自在人心。

大家知道點解有世代之爭?大家知道乜叫為老不尊,教壞子孫,作為前輩師兄,大家期望係佢地嘅行為同品德係有番咁上下。但好可惜,呢兩條友啲言論。人地就喺獨立媒體公開同你長篇大論,你兩件老校友就玩人身攻擊,道理都唔講,你想年青人參與校友活動,我相信年青人只會諗過先。

中大校友嘅爭端,某程度就係社會嘅縮影。小弟自問唔係好叻,對德高望重嘅前輩仲係尊敬有加,只不過呢啲揦住雞毛當令箭嘅友仔,葉國洪仲要係教育學院。如果我呢一代人無教壞,某程度上,係上帝俾我地嘅福氣。

1 則迴響

Filed under 香港政治, 中大老鬼, 中文大學

One response to “為老不尊教壞子孫的所謂校友

  1. Chan Tai

    請問葉角謙,角洪,角華是勿野關係;有何共通點?

發表迴響

