蔡冠深與一進會

喺大韓帝國俾日本食咗落肚前,除咗有惡名昭彰嘅韓國統監府外,仲有一個不知所謂嘅韓奸組織叫一進會。主張日韓併合,並且向日本大獻殷勤,依家一進會喺韓國歷史,簡直用臭名昭著嚟形容。

當「環珠規劃」,同埋香港統監府,搞緊「中港併合」果陣,蔡冠深提出可以俾香港人拎中國身份證,呢種行為同一進會果班韓奸,我想問有乜分別?日本一百年前用嚟對付韓國嘅招數,依家中國學晒用嚟對付香港人。

蔡冠深咁鍾意做中國人,就佢自己身先士卒放棄特區護照同香港身份證,自己拎中國身份證同護照出街,亦都唔好住喺香港。香港唔歡迎好似李完用呢類狗賊四圍走。

7 則迴響

Filed under 香港政治, 中國政治

7 responses to “蔡冠深與一進會

  1. Tony

    跟據雙向原則, 中國人亦有權要求香港身分證甚至特區護照!
    「香港」即將成為中國地理學上的一個名詞!!

  2. Tony: “中國人亦有權要求香港身分證甚至特區護照。"
    好快特區護照會變得一文不值。

  3. aLeX

    係時候去換定 BN(O) passport la…
    以證明係真正香港人

  4. James

    到現時為止,我都未儲夠錢續BN(O)
    我只能講嘅係:我寧願因此冇得搭飛機,都唔要作共匪之民。
    (大家睇睇特區護照個封面係用咩logo,就明㗎喇)
    唯獨是,嗰千六蚊…

  5. Tony

    幾年前有屁精「代香港市民爭取」可以在大陸當官,好彩未成事..
    總之以後要留意有人要「代香港市民爭取可以在大陸乜乜」

  6. Tony

    Cho: 以目前情況,無須任何人加把勁, 特區護照走向自我妖魔化實屬歷史必然

  7. Oliver

    To James:

    我寧願唔吝嗇果1600蚊好過!!!

發表迴響

