中國對香港實施的殖民主義

【本報訊】「香港如果沒有大陸,你們香港吃屎喇!」這是接待內地來港旅行團的導遊,近年不時被客人指着鼻子罵的說話。對於港澳兩地接連發生導遊與內地旅客爭執,甚至有旅客向導遊動粗,有香港導遊指內地旅客氣燄日盛,皆因他們都認為:「香港經濟不景,香港政府甚麼都要靠大陸;我們來旅行,是來幫你

這種言論,根本是徹頭徹尾的殖民主義思維,把香港當成中國殖民地。事實上,這種殖民主義思維,不只於在旅遊,在華文維基,中國維基人動輒對香港和台灣相關條目提刪,以至在「香港回歸」條目,有人強辭奪理的表現,完全反映中國殖民香港,不單官方的想法,也是部分人的真實想法。

因此,這些遊客越多,就越會激起香港人的反抗情緒。小弟認為,有必要對張勇夫婦列作不受歡迎人物,他們來香港一律不招待。而小弟,一向以來這樣對中國遊客:

1. 中國遊客問路,拒絕回答(我懂華語都不回答)
2. 中國遊客的違規行為,小至亂拋垃圾,中至在港鐵逃票(我在旺角港鐵站試過當眾帶著港鐵人員捉中國來的逃票人員),一定舉報

大家明白台獨是怎樣來的嗎?相信大家現在會有自己的理解。簡單而言,小弟不會歡迎這些入侵者。

21 則迴響

Filed under 香港政治

21 responses to “中國對香港實施的殖民主義

  1. 中國遊客問路,拒絕回答(我懂華語都不回答)<—-
    呢點我有保留, 又唔係個個內地來既遊客都係咁串, 我曾經為一對內地來既夫婦帶路, 教佢地搭山頂纜車, 佢地2 個 D 禮貌不知幾好

    不過我同意你整篇文章既主旨, 有D 內地遊客真係以為中國"大國崛起", 我想話比佢地知, "gut起" 就有份, 真正大國崛起唔係用錢去衡量既

  2. lantern

    「1. 中國遊客問路,拒絕回答(我懂華語都不回答)」
    似乎偏激咗啲喇。我就會睇吓佢點問,有冇禮貌,一視同仁。每年六月如果有人問維園點去,我一定會答!

  3. 馬和

    睇到單新聞就㷫過辣雞,條仆街大陸佬以為用上面嗰套,香港有free press嫁,咪冇人知你D衰野。唔係以為做個官仔就惡晒,香港平民可以打官,巴撚閉乜再嚟香港,見一鑊打一鑊,仆街!

  4. v

    國語唔係香港通用語言, 香港人無義務識講. 唔識廣東話就講英文, 唔該.

  5. 死士復活

      蟈人喺欺善怕惡嘅!你睇澳門導遊團結一志,蟈人就龜縮!香港想息事寧人,人哋就獅子開大口,開天殺價要你賠七十萬(雖然落地還錢後只係賠咗十二萬)不過我認為澳門人會強硬處理,係因為佢哋要應付嘅蟈客俾香港更多更惡頂。去得澳門多數都入賭場賭,而且賭得大,呢啲人有兩個錢就更自以為是,目中無人!我相信澳門人原本唔係咁樣,只係人哋得寸進呎,長年累月下,激起咗佢嘅反抗情緒。

      而我希望今次香港旅遊業又好,導遊又好,會學到嘢啦!政府呢……食屎啦叫佢!

  6. v

    實施殖民主義太好聽. 應該正名侵略.

  7. DTS-ES

    大陸人比過去列強更列強
    可惜,大陸人大多沒有文明,更沒表現強國應有既禮儀。

  8. Perennial_Loser

    啱啱先同個同事兼朋友吹水,講起啲有關嘅嘢,不其然灰咗。
    話說之前有朋友諗住一棚人去深圳買書,我話未必去,半講笑話「我以前響台獨網站打躉,怕畀人勾咗線畀人拉」;頭先另一個朋友話「你咁講,啲人唔知以為你係無膽匪類噃。」係就係自己講笑講錯 kai 咗,但我都同佢講「我係鐵桿台獨反中反華嘅,免得過都唔想同大陸有咩來往,唔通響你哋面前講白佢掃興咩?」

    然後,呢個朋友又係出返一般中國人論調…「中國不等於中共」、「國家有進步」點點點。呢位朋友都算傾向民主派,尚且如是中晒華帝殖民主義陷阱 (自動幫政權同國家責任脫勾,etc);我呢啲類近鍾祖康嘅人,對住佢哋除咗扮蟹重可以點呢?

  9. James

    呢d事從中可以睇到,而家大陸嘅人根本就以為高高在上
    連同相當多嘅內地移民(特別係指呢十幾年落嚟嗰d,呢幾年嘅尤甚)
    佢地根本唔尊重香港本來嘅野,同背後嘅價值觀(除左錢之外)
    甚至唔肯融入香港社會(係咪我誇張咗?)
    呢個事嘅雖然係遊客,但道理大致上可以用返嗰移民身上

    至於拒絕回答問路…恕本人無法認同
    對我嚟講,問路嘅人態度差嘅時候,我唔會唔答。只係,我用我嘅母語嚟答佢問嘅嘢,唔會自己就佢而煲佢個冬瓜。

    近日留意到嘅係:澳門人都識據理力爭嘅時候,點解我地會咁?
    我地演繹「顧客永遠是對的」嘅時候,係咪連明顯係錯嘅都話啱?
    講起呢度,我諗起聲稱「以心建家」嗰班友…佢地係呢種演繹嘅物管界最佳模範
    我突然諗起劉華個專業服務個廣告。呢個廣告,係咪已成經為左荼毒咗我地思想嘅源頭?(唔係劉華或者廣告訊息錯,而係我哋演繹到扭曲咗個原意)

  10. World Travler Plus

    向英國人管治下一百五十六年,都未有比英國人鬧成咁.
    強國人有無教養係一回事,我地自己點解淪落至此?

  11. Tony

    所以香港人真係要認真思考自己身份, 今後可去可從

  12. echykr

    While I agree with the general sentiment that there’s a neo-colonial mentality at work here amongst the noveau riche mainlanders, I wouldn’t go so far as to ignore someone asking for direction just because he speaks Mandarin.

    Firstly, what if he’s Taiwanese, Malaysian or Singaporean? I could end up offending the wrong people. (Of course, I can always tell by their accent)

    Secondly, even if he’s a mainlander, it really does depend on how polite they ask. I have a few acquiantances from mainland who are pretty down-to-earth and keep a low profile, unlike the obnoxious tourists in these news reports.

  13. aLeX

    World Travler Plus
    英國管無pk 共慘黨管咁差
    老共簡直相形見X

  14. 死士復活

      依家大陸人係用自大嚟掩飾自己自卑,用踩低人哋嚟提升自己,維持自己心理平衡健康。佢哋嗰一句,無我哋香港食屎啦!其實唔係講俾我哋聽,而係講俾自己聽至真!令自己感覺良好。

  15. v

    講廣東話. 來香港一句唔該都唔識講? 啋你有味.

  16. v

    顧客話點就點, 唔係專業.

  17. Bankers' Arms

    點高高在上呀? 痾屎去廁所都未識…

  18. Tony

    想起九七前有一種講法, 去形容大陸管治香港: 由吐痰的管不吐痰
    這種說法應發自大陸 ,可見當時大陸人還有自知之名

  19. 新仔

    美國唔敢得罪中國
    美國佬要討好中國
    美國如果沒有中國,美國食咗屎喇
    etc.

    響一部份暴發戶眼中, 佢哋可以連美國都唔放在眼內時, 何況你小小一個香港?

  20. Tony

    香港人醒吓啦! 宜家香港先係殖民地!

發表迴響

