環保塔利班就係不顧民生


環 保 團 體 調 查 指 7 成 人 贊 成 停 用 報 紙 膠 袋
2011-02-13 HKT 12:22
綠 領 行 動 的 調 查 顯 示 , 7 成 人 贊 成 停 用 報 紙 膠 袋 , 贊 成 比 例 是 同 類 調 查 12 年 來 最 高 。
綠 領 行 動 總 幹 事 何 漢 威 表 示 , 調 查 反 映 市 民 環 保 意 識 提 高 , 「 貪 方 便 、 取 膠 袋 」 的 情 況 改 善 , 認 為 市 民 已 準 備 好 、 迎 接 擴 大 膠 袋 徵 費 的 立 法 , 促 請 政 府 盡 快 推 行 。

我覺得簡直係黐線,先鬧爆完一件叫環保觸覺嘅膠組織,依家又嚟件綠領行動。

七成人贊成停用報紙膠袋,跟住報攤都唔派膠袋,好好,咁點解扯到去膠袋稅,膠袋稅係打擊中小企零售最有效方法,而且即係向窮人徵環保稅。越窮越交得多,上鋪超市膠袋稅我阻止唔到,依家又重施故技?

我可以,我一定盡力,去立法會鬧爆呢班膠人,環保環到黐晒線,點解香港咁多呢類A貨環保團體。

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “環保塔利班就係不顧民生

  1. v

    用埋曬呢啲無尻聊議題嘥撚曬大家時間

  2. Alienz Thame

    其實我唔明,派膠袋要收費,咁賣膠袋駛唔駛收稅?

    如果我開舖,賣貨賣埋膠袋,兩仙一個,買夠五個就收一毫,買一個就四捨五入,即係唔收。你買膠袋之後,我照常俾個位你自己搞掂,店員唔幫你入袋,咁特膠政府咬唔咬得我?

  3. aLeX

    佢地實話, 你窮人咪自備膠袋lor~

發表迴響

