港鐵大X晒?

今朝睇到NOW呢段訪問,運吉署嘅回應,簡直令人火氣上升。政府為咗保住港鐵,可以無恥到呢個地步。

由於小巴加安全帶好貴(你估加條帶算數,咁樣安唔安全大家諗喇),加上政府膠騰華津貼買果啲車,死火多過食飯,所以小巴佬寧願唔要政府錢,話不如你俾我加到廿座,然後我地自己唔用公帑換鬼晒啲車,我諗呢個方法係最快,而且最合符公帑運用。

但運吉署唔係以市民安全為考慮,係話因為未來幾年有新鐵路開,所以唔駛咁多小巴,即係點?政府為咗保住港鐵,由得小巴唔換安全帶,申訴專員講乜都唔理咁?原來政府係港鐵大股東,就要為港鐵利益為先,黐線架?

保鐵政策原本係陰謀,依家變咗陽謀。所以呢幾年無晒啲點對點巴士線,好似100、300呢啲疏導到交通嘅巴士線被迫取消,專線小巴數量加唔到,接駁港鐵嘅專線小巴唔夠班次都加唔車,呢一大堆膠問題,全部都係運吉署嘅保鐵政策搞出嚟嘅膠。我想問,膠夠未?

7 則迴響

Filed under 香港政治

7 responses to “港鐵大X晒?

  1. Dbdb

    地產霸權是包括港鐵,即包政府。

  2. aLeX

    我好記得細個讀社會科時,講過綠Van其中一個主用途係作短途接駁 – 如由「地鐵站」往附近一帶…….
    由頭到腳指尾,港府無咗英國人睇住,已經係北平屎既統監府代理人…..

  3. v

    講鐵係乜? 講手我就知.

  4. KMB59

    這就是政府製造壟斷的例子。

  5. 飛蚊導彈

    就算以前港鐵自己製作的新鐵路諮詢文件都有說明
    “小巴的主要角色為接駁港鐵,新鐵路線對小巴影響不大"
    所以現在小巴增加座位的建議,對港鐵來說利遠多於弊

    如果要保鐵的話,更應該藉此提高小巴接駁港鐵的效率
    運輸署提出的反對理由根本不合邏輯

    港鐵的大股東可是政府自己,正是食死貓的好選擇.
    所以我覺得運輸署提出這個理由,
    是為了掩飾另外一些不能宣之於口的因素
    試想想,快捷方便的鐵路,加上頻密而座位充裕的小巴作為接駁
    最大的受害者是誰?正是那種由幾個大地產商直接控制的交通工具

  6. KMB59

    「最大的受害者是誰?正是那種由幾個大地產商直接控制的交通工具。」
    這種交通工具也受保鐵政策壓抑啊。

  7. Jacky Lim

    KMB59:
    佢地有乜所謂, 做交通都唔夠地產項目賺得快
    睇下九記點樣玩 “收車", 觀塘廠變創紀之城, 美孚廠變曼克頓山, 已經說明一切
    嚟緊屯門80廠又嚟啦, 放長雙眼吧

發表迴響

