小弟對「仇恨菜園村分子」的聲明

恬不知恥的阿貓膠文

註:阿貓是絕對「記仇之輩」,忍了uncle ray一次,會算在『菜園新村』頭上去,不要惹我,僅此聲明,後果自負。

玩恐嚇呀,Uncle Ray有無惹你我唔知,但你講得呢句就惹著好多人,呢啲叫恐嚇。我都好記仇,咁呀,大家集體投訴到新浪網,睇吓點。

6 則迴響

Filed under 香港政治

6 responses to “小弟對「仇恨菜園村分子」的聲明

  1. aLeX

    放心, 我已先發炮留言

  2. dbdb

    唔好"有村即走"
    都住左幾廿年,屋原是屋主的……………

  3. Laure

    最好請菜園村居民都出面投訴懷疑被恐嚇,上次uncle ray或其他blog主都有試過為村民仗義執言,但新浪好似話要被抺黑的受害者開聲投訴先有用。
    見到啲咁ge管理質素,我對新浪都退避三舍。

    但是,村民現在日日護村,恐怕都好難花時間去理呢種網上打飛機的人粉啦。

  4. Uncleray

    關注組唔向新浪投訴的話,真係吹條友唔脹。

  5. Uncleray

    關注組唔向新浪投訴的話,真係吹條友唔脹。

  6. 我看到不同的文章, 正反都有. 個人覺得最有影響力(殺傷力)相信是明報專訊. 有人轉載:
    http://fire-crane.blogspot.com/2011/01/blog-post_25.html
    我只有同情. 如黃兄所言, 政府願做和事佬會和諧些.

發表迴響

