奶粉團購:初步安排

奶粉團購意向表

小弟經諮詢過同小弟做開交易人士嘅意見,小弟可以初步提供渠道,出手向美國訂奶粉,主要針對美贊臣同雅培兩隻牌子。惠氏暫時小弟諗辦法,而牛欄牌小弟可能要過歐洲一趟至知可以點做,由於兩隻唔係災區,小弟暫且唔郁手住。

由於向美國訂美國版,所以會比較大罐,包裝亦都唔同,肯定無中文說明,得英文。

美贊臣:

Enfamil Premium Lipil Infant Formula 41.8oz(1.19公斤) : 港幣每罐三百八十元

Enfamil® Gentlease® LIPIL® Infant Formula – 36oz(1.02公斤) :港幣每罐三百八十元

雅培

Similac® Advance® Infant Formula - 34oz (964克):港幣每罐三百元

Similac® Sensitive® Infant Formula – 34oz (964克):港幣每罐三百元

如果有意,喺呢度留comment又得,喺果頁留comment都得,小弟目的係旨在提供渠道,增加供應咁解。如果喺2011年1月26日前落單,你預二月底到,所以遠水絕對救唔到近火。近火點救我仲諗緊。

由於要實施香港家長優先政策,所以呢,我呢次唔用Google Docs,直接喺Wordpress留言, 你留低可以聯絡你嘅email。如果係中國嚟嘅IP,或者一啲翻牆用IP,小弟係唔會理呢啲order先,因為依家香港人搞到買奶粉難,我實照顧香港人先。

呢次小弟不限購買上限,而呢個團購安排,我亦會喺香港奶粉市場恢復正常後停止。呢道無,你又有乜建議應該幫手掃,或者香港無,但引入香港都好,都可以留個言。

9 則迴響

Filed under 博客管理

9 responses to “奶粉團購:初步安排

  1. Alienz Thame

    樓主:我好讚成團購,但係唔知香港法例如何。奶類製品係高危食品,出入口可能要批文,我係美國想幫我個女買日本奶粉,但係發現完全無可能過到海關,香港唔知點,都係查一查好。

  2. martinoei 黃世澤

    To Alienz Thame:

    我自己有公司,有同食環署打過交道,知道程序點做,可以放心。香港規例鬆好多。

    我自己有公司在美國,查實我可以研究一下,怎樣清關(有可能要向FDA提出申請,這要真的有間公司去做,行政程序煩到抽筋)。

  3. Victorf

    親身經驗,直接打上代理,佢地會送貨上門,又快又平…
    根本係班死人藥房佬攪亂個市!

  4. longhair

    Victorf
    有代理電話?眼見不少家長真係頭都大埋。

  5. Victorf

    (唔知網主介唔介意)
    美X臣係25106321…
    其實去番產品網頁,或者睇番個D”媽媽會“既通訊就有…
    佢地每次可以送兩罐來…價錢比藥房平…
    不過佢會要你登記入會…

  6. martinoei 黃世澤

    網主好歡迎公布個電話,任何可行解決奶粉危機方法都歡迎提供。

  7. Dbdb

    有日行過時代廣場,有個受聘嬏嬏舉住個大牌,對象是指向國內同胞,印象中有個聯絡電話方便在港取貨或運上大陸。

  8. 義不容共

    個人沒有需要,不過真係想多口評兩句 :

    如果唔願做蜂擁蝗蟲新物種,隨時就斷絕日用品,BB長頸等奶粉,香港點解變成咁 ?

    又肯一味諉過賴晒美國佬量化寬鬆,通脹如猛獸出柙 ? 咁何解大陸不少日用必需品,居然重稅到令香港變哄搶天堂 ?

發表迴響

