香港就嚟仲膠過天神村

肥醫生力作:QQ司長

小弟係睇《IQ博士》大,所以我其中一句口頭禪係,香港政治同天神村都差唔多。

而唐英年果種舉世無匹白痴到講都無人信嘅情況,肥醫生首歌講得好清楚。唐膠年真係做特首嘅話,中共應該命不久矣。

附高登仔對Nvidia網頁嘅cap圖一張,意思係乜,自己領會,歡迎改相

6 則迴響

Filed under 香港政治

6 responses to “香港就嚟仲膠過天神村

  1. 有恃無恐!!!!!!!!!!!!
    網誌分類:春江水上游的綠頭鴨—–立此為據 |
    圖片
    網誌日期:2011-01-16 09:23

    甚麼年哥,唔通真係想早逝乎?如此狂飆,當80/90後透明,一昧討好商家佬;難怪嘅,今時今日仍然係小圈子,年哥早已是公開嘅"你辨事我放心",祗要討好那班佔小部份嘅特權所謂工商界選委,根本唔須要理會700萬無選權嘅市民!!!!!!!!!!!!!!

    對手????????

    英哥有原罪,唯有琵琶半遮面,雖然都是一丘之貉,暫時還有點顧忌,不敢如此大胆與全港為敵;祗要年哥一不留情,得罪地產權貴,地產權貴責難大大佬,必使龍顏大怒,….咁….英哥就仍有機會的o可是年哥恃啲紅酒正,靚,擵吓杯底就乜事都無o

    葉劉係上頭步署隔代遺傳,羽翼未豐,未能真正有影響力,但不要忘記,下屆亞頭必會受她攻擊,以確立她的威信地位,o所以下一任,比較煲呔更難經營,o年哥唯唯諾諾,大大佬一定保佢,葉劉唔係古月派,奈佢唔何!一定可以賺到盡!
    傳言范婦人不耐空房寂寂,你來你來,o根本無可能,呢條牆頭草,變色重利害過我,豈會不知道呢個係有名無實權嘅死位,點會做炮灰,根本無可能!

    鬍鬚佬未必會著意上位,睇佢動向,似乎有意幾年後就學平叔,收心養性o

    故此,年哥有恃無恐,祗要不在此段日子得罪地產大佬,非他莫屬o因此,今日丙80/90後,就是向地產佬交心,…..放心喇大佬,如果我上左位,我有我搵著數,由得你地強搶,我唔會阻你嘅!

  2. dbdb

    宇宙大王話返外星得個講字,成鬼日係度炒蛋。

  3. marco

    天神村好香港千萬倍,超碼每一個村民部有一間屋,好開心、無聊同低低能能咁生活。

  4. HighLamb

    我個人反過來覺得唐唐做特首未必係壞事,唐唐應該比老懂更有凝聚力,老懂當年可以團結五十萬港人行街街,唐唐可能有更多………..總好過現在泛民成盤散沙,自己人打自己人。

  5. 謝世澤兄推介,面對司長之言,我感到既憤慨又無奈,只能聊填此詞,以表不滿。

  6. Jacky Lim

    當 “80後" 對政府施政失誤問題越揭越多, 越揭越臭的時候
    响當前 “地產霸權" + “唯利是途" + “阿爺吹雞" 的局面之下, 除咗 “出口術" 去意圖或企圖制止, 班官仲做得D乜出嚟

發表迴響

