DAI ADORU,這樣做人下去是不成的

小弟今日收到朋友轉告,DAI ADORU四處向認識小弟嘅人,發送抹黑小弟嘅電郵。由於小弟今天真係好忙,喺貨倉對住啲貨對到頭暈眼花,所以依家至有時間公開回應。

DAI ADORU一定以為我係搵唔到佢嘅資料,我諗佢錯喇。

DAI ADORU喺88DB嘅廣告

如果伍生真係要幫手搵工,或者搵freelance job,小弟本來不介意幫一幫手,小弟都知傳媒世界難撈,特別做文字方面出身,我對打爛人地嘅飯碗基本上無興趣。對住呢類人出傳票,好老實講,係小弟荷包大出血,因為除咗有關抹黑言論嘅禁制令,基本上堂費同埋民事賠償你都要預咗收唔到。簡單嚟講,我就係佢要搵嘅中小企客之一,你估我真係純粹靠freelance寫稿?

只不過依家DAI ADORU浪費自己嘅光陰做乜,一日到黑,唔係抹黑鄭金玲,累到人地都唔駛再賣公仔,就係抹黑林輝,一係就喺維基百科灌入大量你自己嘅文章做來源的內容,呢種損人不利己嘅行為,對社會嘅害處,講真勁過宅男好多倍囉。係唔係要由newsgroup年代開始,被你傷害過,抹黑過嘅人,一次過齊齊向你採取行動,你至走去收手。

抹黑人地係唔會為自已搵到份job,同樣,一味將自己嘅文稿用嚟自吹自擂都唔會為你自己搵到份job,講採訪名人,大把前記者採訪名人寫嘅稿好過你,亦出名過你,論創作廣告稿,大把人比你有創意?要搵到嘢做,只有認真而勤奮咁做嘢至可以。

維基中文嘅條目,好多內容唔係我寫,講真亦out晒date,本來我回退DAI ADORU只不過費時助長呢類抹黑行為咁解。醒吓喇,伍生,做人唔係咁做架。小弟對住小弟嘅朋友,感到唔好意思,因為真係被打攪,但另一方面,如果DAI ADORU繼續周圍搵人嚟批鬥落去,我相信最後就係全世界都知他們要做乜。

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “DAI ADORU,這樣做人下去是不成的

  1. TC

    喺貨倉對住啲貨? 原來係除左做時事評論,仲有做生意!

  2. martinoei 黃世澤

    About me講得好清楚,我係生意人嚟架,亦商亦文係我屋企傳統嚟。如果我唔係自己做生意,邊有咁嘅時間同自由度寫評論。

    只不過,我唔會好特別彰顯我嘅生意人身份,無必要。

  3. DTS-ES

    個姓氏同廣告風格就是佢DAI ADORU

發表迴響

