香港何時才能真的自由地做記者?

柳俊江:我離開了我愛的崗位

又一位有理想嘅新聞工作者,因形勢使然,被迫離開崗位。

記者係一門唔會發達嘅職業,所以有理想嘅人,至會走去做記者,相信呢度都有唔少記者喺度睇緊。點解CCTVB搞到咁嘅田地,柳俊江呢篇文講得好清楚,袁志偉絕對難辭其咎。

觀眾睇新聞,因為新聞係新聞,而唔係中央台式嘅政治宣傳。無線新聞部一向跑前線嘅記者質素都掂,但係袁志偉搞到佢地個個硬食死貓,你俾我係柳俊江都走喇。

最大鑊係,香港依家尊重前線記者判斷同報導嘅新聞機構,根本無幾多間。小弟成日有句口頭禪:從商為夢想,呢個社會係正常;從商為發達,個社會仲係正常;從商為咗保住學術同言論自由,個社會係黐線嘅。大家明白,我呢句嘢點解嗎?從商唔可能創造夢想(香港唔係美國),發達好難(你擊敗李氏力場先),但你仲有自由講你想講嘅嘢,呢個乜世界嚟。

自我審查到呢個地步,我真係無辦法唔日日上VPN睇BBC Home Services。

6 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

6 responses to “香港何時才能真的自由地做記者?

  1. Ryan Mud

    應該自己開網上媒體好過,可以靠廣告同捐款營運!

  2. v

    BBC啲中國新聞, 都好河蟹.

  3. Dick Ma

    我們只是大機器下的小鉚釘,有幾可可以發揮自己和做主意?違抗上司的命令已經可以是被解僱的理由,他只選擇最合適的時間,未沾上企業的文化,還有個人良知而未成為讀稿機器而引身而退。

  4. Bankers' Arms

    公司的壓迫, 地產商的壓迫, peer pressure迫人一定要買樓結婚生仔, 隨之而來既係學店黎掠水, 莫講話記者, 每一個香港人其實係冇乜自由

  5. 義不容共

    在香港做傳媒工作同踢足球類似,都係荒謬巧合地大老闆胡混指天篤地,想真正自由獨立,有原則操守,或者真係要遠離華人社會,做英語傳媒去 .

發表迴響

