黃明志:我還是我

昨天講過黃明志,不妨再講多一次,黃明志的第一張專輯《好好嘢》(你無睇錯, 歌名係粵語嚟),主打《我還是我》,Rap自己的故事,也Rap得有內涵。

黃明志代表很多南洋人選擇改變社會的方式,雖然黃明志有啲歌本身也有沙文主義之嫌,華人雖然擺明被種族歧視(怎會荒謬到,如果小弟喺馬來西亞,因小弟喺2006年印尼國籍法下嘅土著身份,如果入籍大馬係視為馬來人,比大馬華裔公民更受厚待,你俾我都火滾),不過有更好的論述,但他對馬來西亞的愛是無庸置疑。

如果黃明志肯認真做一個華/粵/英/馬四線歌手,我相信佢在香港、台灣、中國(中國當局未必歡迎佢,呢條友批判性太強)、印尼、大馬、新加坡(都有難度,因為佢掂中新加坡對沙文主義果條底線)都可以任其縱橫。

後話:對南洋人而言,自己所持的國籍就是自己的國家,所以黃明志將台灣講成外國是絕對正確的,正如對小弟而言,英國才是自己的國家,中國和台灣都是外國,如果香港華裔不明這點,與南洋人爭論國籍和國家認同,結果只是火星撞地球。

發表留言

Filed under 南洋政治

發表迴響

