多謝任生自爆內幕

繼續講今期壹仔封面古仔,亦即係任生嘅自述。

1. 好多謝任生向壹仔大爆案情,好多撐任生嘅友仔,話其他花生黨好似小弟咁呢,討論任生係唔啱,妨礙司法公正喎。只不過,呢鋪任生真人示範,佢自己喺壹仔討論案情,仲要直接同受害人有關嘅,既然任生都講咗,咁其他人就可以根據任生所講去評論案情。所以,我好多謝任生架。

2. 雖然陳大文upload咗有關任生單案嘅壹仔古仔,但我都要媽叉佢,之前我地花生黨食花生,就話我地呢啲討論案情嘅人,更加唔好講受害人根本不可能同傳媒透露點受害,但係任亮憲喺壹週刊大講案情又得,陳大文即時upload,而且任生擺明對受害者搞人格謀殺,咁又無問題,究竟呢啲係乜雙重標準嚟嘅呢?

3. 不過小弟仲有一樣嘢佩服任生,就係任生竟然喺刑事案跟身嘅情況下,仲有膽意圖利用民事途徑告人發律師信。嗱,小弟雖然無正式發過律師信,但小弟作為一個身家清白嘅人,有人講啲唔合事實嘅嘢要求民事濟助查實都好正常,咁小弟就被人封咗係律師信魔人。依家警察喺有合理懷疑情況下,有一定證據支持下,己經拘捕任亮憲在先,有人討論任生嘅嘢,任生就夠膽出律師信。我想問邊個至係律師信魔人?我諗律師信魔人嘅稱譽,留番俾任亮憲先生吧。

1 則迴響

Filed under 香港政治

One response to “多謝任生自爆內幕

  1. 凌天羽

    成件事由方向報發起,
    告傳媒就應該告方向嘛,
    但而家係告生果喎!

發表迴響

