甘乃威真係有做嘢


2010-12-16 HKT 18:44
立 法 會 民 政 事 務 委 員 會 明 日 舉 行 會 議 , 討 論 申 辦 2023 年 亞 運 會 。 委 員 會 副 主 席 、 民 主 黨 的 甘 乃 威 提 出 動 議 , 要 求 特 區 政 府 擱 置 申 辦 。
民 政 事 務 局 向 立 法 會 提 交 的 文 件 表 示 , 按 現 時 價 格 計 算 , 主 辦 運 動 會 的 總 直 接 成 本 約 為 60 億 元 , 當 中 包 括 所 需 的 運 作 及 資 本 開 支 。 不 過 , 若 以 付 款 當 日 價 格 計 算 , 開 支 會 增 至 93 億 1 千 萬 元 , 增 加 幅 度 超 過 一 半 。

政 府 表 示 , 有 關 款 項 是 按 每 年 通 脹 率 為 2% 、 工 程 價 格 按 年 增 加 5.5% 計 算 。 政 府 重 申 , 有 關 價 格 是 根 據 多 項 假 設 計 算 出 來 , 可 能 會 因 價 格 調 整 而 更 改 。

甘乃威呢著好靚,就係迫民建聯到牆腳,唔俾你有任何轉軚機會,一係佢地班友明日轉咗佢,我地順便清理埋呢啲膠人(明天佢地缺席都當佢地轉軚),日後轉軚就死得更慘。

甘乃威咪叫真係有做嘢嘅議員,所以我有言在先,邊條扮民主派嘅茂利,話要狙擊甘乃威,我話知你乜乜力量,我都視同土共處理,我會自已加入甘乃威團隊抵禦呢啲友仔。正如如果香港真係成功申辦亞運,我會主動加入新北市團隊,拆爛你土共臺戲。

8 則迴響

Filed under 香港政治

8 responses to “甘乃威真係有做嘢

  1. Bankers' Arms

    甘乃威係唔差, 不過係佢本人自信不足! 一個不負責任地喊口號的人, 不及一個默默耕耘的人

  2. Dbdb

    我純粹支持香港運動員,但運動員話希望有主場之利的聲勢像東亞足球一役,可以肯定好難重現,擺明偷雞。

    有很多項目的距離水平根本還有很遠,運動員心照,別人訓練一日兩節,每節三小時,有哪個項目可以做到,唔計精英項目。

    廣州的奧體中心望落都成個香港迪士尼咁大啦,套用廣州的士司機說法,香港真係好西細。

    再講下網球,以前台維斯盃三組賽事香港都有得贏下,現在慘不忍賭,講大場地大陸有三大個,不過好多時這些賽站俾左明星球員用來歇腳受下傷,好鬼死精。

  3. Alienz Thame

    唔好話我悲觀,正所謂阿爺吹雞,呢個亞運一定過到立法會。理性一D,我地應該馬上組織新北市亞運會支援團,睇下有乜野幫到人地手。

  4. 記號士

    有無可能打拉布戰拖到申亞deadline後?

  5. 不留名

    甘乃威真係做到嘢, 可惜口才唔掂, 有政治魅力,好難更上一層樓。

  6. 不留名

    更正:
    係冇政治魅力

  7. ky ho

    Alienz Thame講得啱,禮義廉佢地唔似工聯會四隻嘢係功能組別,現在祗係做show,一吹雞就即靠邊喇,呢個亞運一定過到立法會,我都要學黃金寶早就shoe culture喇!

  8. KMB59

    黃金寶曾挺董!

發表迴響

