羅技G27團購

小弟甚少喺博客呢個平台搞團購活動,只不過,由於反正幫開人買,咁不如一炮過搞掂埋佢。

喺PS3 GT5推出後,Logitech G27軚盤周圍都唔夠貨,被人搶購一空,咁小弟不嬲做開電腦硬件銷售,有人問小弟求訂,咁訂一部又係咁多功夫,訂n部都係咁多功夫,又順便優惠吓讀者,所以特別有呢次不正常嘅聖誕團購活動。

呢次特別優惠呢度同每日一膠讀者,有意向訂嘅,請喺以下Google Form網址留低資料,預計喺十二月第四個禮拜有貨,但有幾多我都唔知,所以。

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGc2d2VTMm9kUkNHbjlzcFBScERTZHc6MQ

1. 唔好依家俾錢我,我現階段一蚊都唔收,真係有貨我至收錢。
2. 香港訂單優先,而香港訂單唔收運費,海外訂單係有貨剩至會處理,到時運費容後商議。
3. 如果十二月呢水無貨,你可以選擇等到留到下水再有貨至買,只不過個期,我唔知,個價錢係唔係一樣,我都唔知。

而要十二月呢水貨嘅朋友,落單截止日期係2010年12月16日00:00 UTC,以Google個Timestamp為準。

1 則迴響

Filed under 著數

One response to “羅技G27團購

  1. Andy

    May I order one please?

    I just found this site this morning.

發表迴響

