特首學人踩單車

特首練踩單車段片

小弟有以下簡評:

1. 想學Boris Johnson同David Cameron咁,人地踩單車你又踩?如果真係咁有心嘅,就學Boris Johnson咁日日都單車代步,我係環保分子實咁樣抽佢水。

2. 今日電視新聞,有播特首戴頭盔段片,大家記得capture低落嚟,日後寸特首又要威又要戴頭盔,圖都唔駛改。

3 則迴響

Filed under 英國與歐洲, 香港政治

3 responses to “特首學人踩單車

  1. Endless Alex

    特首先生預意全港市民要爭直,學定踩單車。
    以下是一位年青朋友Send比我,令我無跟感慨!!
    仲唔係要踩單車!

    我係一個打工仔 … 每天迫巴士等小巴,返工、放工、等放假休息吓囉 ….
    巴士公司狂加價,按機制、有理據,政府無能為力 ….
    綠 VAN 承諾唔加價增優惠,又唔係要政府錢,又唔係問我攞錢,等車又快咗,有乜唔好喎!
    政府淨係識講唔好,又無其它方法幫吓我哋,咁算係為官之道咩,自已就高薪厚祿,點向我哋哩 D市民交代喎,一味喺度扮出招,我哋就等食蕉!最好叫嗰 D 高官試吓我哋 D 生活,咁咪體會囉!
    我哋嚟 D 無用嘅80後,敢出嚟打工就係要証明,我哋唔係垃圾、仲有用嘅…
    揾得嗰6000蚊,又攞唔到嗰少少跨區津貼幫補吓,
    一喺繼續死捱,一喺係屋企好似死屍咁等發臭 …. 最終都係失敗、攞終援、然後等死…
    仲講乜嘢有事業、買車買樓,就算樓價跌到1000蚊一呎都無我哋份啦,
    最衰咪 … 嗱嗱聲結婚生仔,同政府攤大手板攞,食硬佢囉!都係食皇家飯唧,我都冇偈!

  2. world traveler plus

    唔好玩喇,打煲呔踩單車?
    阿寶,你介紹下特首應該著乜野喇.

  3. v

    佢較到個位咁矮,仲話自己以前點衝落山
    難怪仆到真.

發表迴響

