唔識法律,又要威又要戴頭盔

果位對菜園村村民明顯作出誹謗言論嘅阿貓,口出狂言,我唔知佢有無搵過律師,新浪香港話無事就無事呢啲謬論,我倒係第一次聽過。

1. 如果呢位阿貓咁唔驚,點解至今仲係匿名發言,喺Wordpress.com系統我仲未見佢啲黨羽發言,有種就真名發言,公布埋郵寄地址,但我睇佢肯定係自己查飽佢嘅態度。

2. 阿貓話一人做事人一當,唔好打擾新浪香港員工。你發白日夢,誹謗案通常係三為一體咁告,新浪香港網主喺呢度會作為總編輯,而新浪香港本身亦會係「印刷商」,你班友發完膠音以為唔駛人地幫你孭鑊。咁叻嘅就自己開間電訊公司,自己開server,咁就真係一人做事一人當。

如果佢以為匿名發言可以唔駛負責,我諗大把人可以要求新浪香港負責,笑談風月,佢就想。

1 則迴響

Filed under 香港政治

One response to “唔識法律,又要威又要戴頭盔

  1. 應該要係文中被提及的那些人才可以告吧﹖

發表迴響

