廣播處長搵邊個接任?

黃華麒終於頂唔住,宣布明年二月唔再續約。

雖然香港電台無英國廣播公司咁嘅Royal Charter同埋Licensing Fee制度支持,但RTHK文化上,應該係加拿大、澳洲等英聯邦國家以外,另一個繼承BBC文化嘅英式公共廣播機構,如果政府硬係空降啲人落去,空降邊個玩謝邊個,無乜意思,內部晉升可能係比較好嘅做法。

當然,空降外人無話完全唔得,但呢個人要同香港電台有深厚淵源,至少做過香港電台一段時間,同埋思維方式上認同香港電台使命同傳統。只不過,香港呢類人好少,一位係己經復職嘅無線總經理陳志雲,因為陳志雲係少數又熟政府運作規矩,又熟傳媒,又做過晒電台部(用藝名做DJ)同電視部(做鏗鏘集旁白)前線工作,但陳志雲同港台關係密得滯,在過去現在將來都無乜可能;另一位己經係前署理廣播處長傅小慧(依家發展局規劃及地政副秘書長,但傅小慧過往嘅background,查實係同媒體關係密好多)。

但千祈唔好搵周融,搵周生做處長,香港人會衝上香港電台抗議,呢條友一早應該連千禧年代都無得做,早上唔聽烽煙,因為佢條友太廢,黃永就聽都費鬼時。

政府未必再搵AO空降,因為唔熟廣播事務嘅AO,入到去唔知做乜,搵著好似陳志雲、傅小慧呢啲本身對傳媒有興趣嘅友仔做,隨時自己都被港台同化埋。只不過外面搵做開私營傳媒人空降,你估有幾個舞得掂港台。

查實最好係將港台變成一個真正公共廣播機構,好似BBC咁,而經費由差餉維持,或者將出售廣播道港台三幢大樓得嚟嘅錢,成立香港電台基金,由果筆錢去維持。我期望有一日我開電視,可以揀RTHK Legco,RTHK One等嚟睇,而唔係見到TVB、ATV、中天呢堆垃圾全部眼都冤,然後我喺電腦面前繼續睇BBC本地服務。

2 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

2 responses to “廣播處長搵邊個接任?

  1. 蘇菲

    如果搵周生同黃生做廣播署長, 我諗我地要搞港台節目員工罷工.

    我都諗緊有咩人選適合, 志雲問題係此人表演慾太重, 不合港台 style, 雖然呢位仁兄確實係有本事. 最近佢重出江湖, 已經說明咗佢嘅身價. 但經ICAC一查, 佢已經不可能再做廣播處長

  2. Skywalker

    我一早都想港台有個parliament 台

發表迴響

