陳鑑林直必腸難求

小弟有時要要阻止一啲膠政策,或者追一啲硬膠數上立法會Panel講嘢,例如IT Panel講兩個電台續牌我一定講嘢,特別我2004年仲係商台研究員。

只不過,今天全日嘅笑點,唔喺來賓發言,而係陳鑑林成段直過直必腸嘅言論。

1. 佢大讚新城財經台嘅財經節目,自認自己成日聽啲財經節目,仲話要多啲。(如果佢炒燶股票,貴客自理)

2. 認為十八仝人愛落區係關愛年青人嘅好節目(劉江華面皮再厚,都未厚到咁嘅level,呢條友嘅面皮結構,值得研究)

3. 佢話左派成日喺烽煙無機會發言喎(佢條友都傻,大佬,我有時會客串做PA架,我話當年湛國揚成日投訴,左派唔肯上嚟做節目對黃毓民對辯,即時秒殺咗陳鑑林,亂嗡都要睇對手係乜水至得架,我呢世人都無乜幾可能夠秒殺對手)

假膠好多,真心難求,陳鑑林可堪為一條真心到爆嘅真心硬膠。講真,我聽果陣忍笑忍得好辛苦。

今日仲有一個笑點,唔喺會議裡,而喺商台網站

商台:立法會公聽會有巿民對商台作出批評

立法會一個委員會就商台及新城電台牌中期檢討,舉行公眾聽證會。大河蟹批發商會錢偉洛指,商台至今未有就04年多個主持人封咪事件作出交代,又批評商台部份節目偏幫某一方,又質疑新城電台不敢批評長實主席李嘉誠。選民力量陳志全不滿,商台十八仝人愛落區節目只是被廣管局罰款三萬元是太少。亦都有個別人士批評,商台一台台長黃永多次嚴重違規,質疑他難以管理下屬。

郁黃永果條友,唔駛問阿貴,當然係小弟(我直頭喺俾立法會Written submission點名郁佢),只不過連商台新聞部嘅新聞都咁郁黃生,唔知黃生知唔知膠字點寫?

發表留言

Filed under 香港政治

發表迴響

