警署警長級警員可以亂咁嗡亂推人?

呢位無厘頭推緊周諾恆嘅警司級警署警長阿Sir係乜水,如果無意外,應該係機動部隊嘅指揮官,港島機動部隊有嘅警司級指揮官應該唔多,如果知佢係乜水唔該單聲。

呢條友無合理辯解去主動推周諾恆,己經夠送呢條友去監警會,問佢發生乜事(送去警察投訴科都嫌多餘),周諾恆告番呢個阿Sir襲擊都仲得。呢條茂利就係指揮成隊機動部隊人員,阻止示威者前進,搞到中環大塞車。

啲示威者問佢點解阻人前進,佢話《警隊條例》第10條,我一查《警隊條例》第10條:

警隊的職責是採取合法措施以─ (a) 維持公安;
條:
9
服務責任
30/06/1997
條:
10
警隊的責任
L.N. 211 of 1998
04/05/1998
(b) 防止刑事罪及犯法行為的發生和偵查刑事罪及犯法行為; (c) 防止損害生命及損毀財產; (d) 拘捕一切可合法拘捕而又有足夠理由予以拘捕的人; (e) 規管在公眾地方或公眾休憩地方舉行的遊行及集會;
(f) 管制公共大道的交通,並移去公共大道上的障礙; (g) 在公眾地方及公眾休憩地方,和公眾集會及公眾娛樂聚會舉行時維持治安;而為上述
目的,任何當值警務人員在該等地方、聚會及集會對公眾開放時得免費入場; (ga) 協助死因裁判官履行他在《死因裁判官條例》(第504章)之下的責任和行使他在該條例
之下的權力; (由1997年第27號第75條增補) (h) 協助執行任何稅務、海關、衞生、保護天然資源、檢疫、入境及外國人士登記的法
律; (i) 協助維持香港水域治安,並於香港水域內協助強制執行海港及海事規例; (j) 執行法院發出的傳票、傳召出庭令、手令、拘押令及其他法律程序文件; (k) 提交告發書及進行檢控; (l) 保護無人認領及遺失的財產,並尋找其擁有人; (m) 管理及扣留流浪動物; (n) 在火警中協助保護生命及財產; (o) 保護公眾財產免受損失或損害; (p) 在刑事法庭出席,並於有特別作出的命令時在民事法庭出席,以及維持法庭秩序; (q) 押送及看守囚犯; (r) 執行法律委予警務人員的其他職責。

你玩我阿叔呀?警隊條例有(a)到(r)咁多條,佢憑邊條嘅權力搞到中環大塞車至得架?呢啲就係蝦市民唔識法律,就隨便凶市民。

相信警隊唔少人都知我係一條煩膠,大學讀Criminal Procedure讀上腦,同佢地鬥背都仲得,所以我影果啲揸住部機影示威者唔知做乜,又唔出私隱通告嘅茂利,佢地無我符,因為我成功由中區警署引用《個人資料(私隱)條例》OPS1通告,要求警方俾我佢地影過我果啲嘢。

佢地做緊Briefing,我影佢地做Briefing嘅錄音,佢地阻止果陣,我即刻問你憑《警隊條例》邊條,乜公眾地方嘅Briefing係Confidential嘅咩,聽我果副知道政府規矩口脗即刻收皮。

喺11月19日果日,如果搞到一鑊泡,好大機會就係呢班有牌爛仔所為。所以我奉勸守菜園村嘅人,一定要熟背警例,包括《警隊條例》,佢地亂咁推人,收集個人資料唔出私隱通知,全部當面書面警告兼拍片。身為執法者,知法犯法罪加一等,呢個係我對警隊中人嘅忠告。

9 則迴響

Filed under 香港政治

9 responses to “警署警長級警員可以亂咁嗡亂推人?

  1. Gill

    呢個係警司來?
    唔係警署警長嗎?

  2. martinoei 黃世澤

    To Gill: 你啱,係警署警長

  3. S

    What about 作為公職人員行為失當? If that is applicable, the case should be reported to the ICAC.

  4. S

    Is it necessary to end DOJ’s /SJ’s monopoly over the power of prosecution in HK?

    More than a century ago in England, people could, in the capacity of private citizens, sue those who committed criminal offences.

    With SJ’s monopoly over the power of prosecution.., these policemen would never be sanctioned.

  5. S

    Or at least, we gotta sue such police officers with this: http://en.wikipedia.org/wiki/Misfeasance_in_public_office.

  6. Alice

    警隊條例第10條只是指明警隊的職責,無任何授權條文。
    警隊的職責不等同警隊/警員的權力,警員只可以在他的權力範圍內執行職責。
    簡而言之,警隊條例第10條只約束警員而非市民。
    上次強搶民女已經亂引過呢條,以後聽到「警隊條例第10條」記得要駁佢。

  7. 特別週

    世澤兄, 有那些《警隊條例》是可以給19日入村的朋友用得著? 可否列哂出黎, 等他們可以印出黎, 到當天揸係手, 有事都可以撻番d 條例拋番班差佬, 等佢地唔會咁易亂黎

發表迴響

