校友評議會續會魔鬼細節

常委會初步接納研究小組建議如下:

一、在候選人同意及考慮籌備時間等情況下盡快召開續會,預算日期為 2011 年 1 月;

二、回應成員對入場登記的身份核實查詢,接納成員以香港身份證、有效旅遊證件或具照片的中大證件作為身份認證;

三、為更有效執行投票秩序,選票將於投票場內派發。成員須憑登記時獲發的選票證明券領取選票。

以上內容,係摘自校友評議會民選常委陸耀文嘅facebook note,以上三點我都無問題,我喺昨晚校友會聯會幹事暨代表會會議,都收到以上信息。但仲有一點,好有問題,就係之前proxy授權駛唔駛重新授權問題。

昨晚校友會聯會會議,吳遠興向校友會聯會報告果陣,搞到我同文振球鬧大交,因為有好多proxy在中大個電腦系統,無同時向授權與被授權雙方發出confirmation情況下,校方一句無電腦紀錄,就可以話繼續俾啲proxy bring forward。咁都得,做ecommerce,都會同時向涉及各方,包括送貨、銀行、消費者、賣家等發email confirmation,文振球聲稱做ecommerce多年,話只係向授權果條友發confirmation就得,呢個民事上都唔得,喺美國都隨時被人告爆,你試吓喺美國搞e-commerce網站,唔向涉及各方人馬發出email confirmation囉。

更何況中大校友評議會係《中文大學條例》下成立法定機構,呢個做法足以被人司法覆核(Judicial Review),文振球昨日食鹽多過我食米式言論,唔好意思,我一定要公開鬧爆,大家係校友會聯會都無面俾。

所以有一點好關鍵,所有proxy必須重新做過,否則呢次選舉法理上係站唔住腳。由於校方,以至唔少親校友校友,未意識到佢地搞緊一個法定組織選舉,所以我預計結果好簡單,就係成件事以膠到無朋友收場。

後話:如果有校友以為可以以為自已食鹽多過食米隨便壓人唔駛講道理,我同呢啲校友無朋友做,而呢啲校友自己諗清楚喺乜年代。

發表留言

Filed under 中文大學

發表迴響

