成立業主立案法團方便你班土共抽水?

有 區 議 員 冀 政 府 協 助 大 廈 法 團 籌 組 維 修 工 作
2010-11-07 HKT 15:09

李蓮期望政府協助大廈法團籌組維修工作 (任順熙攝)
土 瓜 灣 落 山 道 一 幢 大 廈 有 石 屎 剝 落 , 擊 傷 一 名 28 歲 男 途 人 。
馬 頭 角 區 區 議 員 李 蓮 表 示 , 出 事 的 大 廈 有 超 過 50 年 的 樓 齡 , 住 了 100 戶 居 民 , 大 廈 在 幾 年 前 曾 經 接 過 當 局 的 維 修 令 , 但 大 廈 沒 有 業 主 立 案 法 團 , 加 上 很 多 住 戶 年 老 , 單 位 空 置 , 或 者 由 租 客 居 住 , 難 以 組 織 進 行 修 葺 。

李 蓮 又 說 , 在 附 近 有 多 幢 大 廈 都 出 現 類 似 情 況 , 即 使 有 業 主 立 案 法 團 , 都 會 因 為 在 維 修 費 上 不 能 達 成 共 識 , 令 維 修 工 程 無 法 落 實 , 她 期 望 政 府 協 助 大 廈 法 團 籌 組 維 修 工 作 。

本來,有業主立案法團睇落會好過無業主立案法團。但實情係,香港啲業主立案法團,係介乎於私人公司同社團之間三不象,業主缺乏權力監管法團運作,但呢啲法團有嘅權力同一個村政府無異。而土共滲透入業主立案法團抽水搏懵,根本係家常便飯。咁點解要成立業主立案法團,要方便係土共抽水。

況且出現田生地產呢類怪物後,田生地產只不過期望收夠八成就強拍,呢班友有兩三成業權,足夠令乜修葺都做唔到,死人塌樓關佢鬼事。政府咁郁田生咩?

舊樓問題,正係香港無得救嘅病徵。

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “成立業主立案法團方便你班土共抽水?

  1. “即 使 有 業 主 立 案 法 團 , 都 會 因 為 在 維 修 費 上 不 能 達 成 共 識 , 令 維 修 工 程 無 法 落 實 "
    李 蓮 這句話是事實, 我現在正遇到以上的問題!
    不知維修工程何時才完成.

  2. Tom

    房屋處管理全港咁多屋邨,叫它們短暫到代管,幫助業主重快

  3. ky ho

    做業主立案法團,唯一著數係得土共關照,有機會搵返區議會萬零蚊人工,不過就要知道,間大廈出左事係上身嘅o好多大廈業主都唔肯做法團,就係驚呢樣嘢!你估買左保險就甩身,錯啦,如果有出事,知你有保險,受害者個律師點會同你客氣!收唔夠數而又有業主唔肯俾,主席及委員要頂數!如果有刑事在大廈出現,日日煩到你媽媽聲!

發表留言