明光社駛乜籌錢啫,問地產佬攤大手板攞咪得

明光社話要籌款買新會址

小弟公開呼籲各位,一蚊都唔好捐俾明光社,呢個公然攻擊其他主內兄弟嘅不知所謂組織。

林忌:明光社擁抱魔鬼鬧天主教神父

小弟根據林忌篇文,可以列舉三宗罪,發動呢次拒捐明光社嘅理由。

1. 蔡志森喺寫我森情博客中,花時間攻擊天主教神父,指地產商係魔鬼,而對地產商違反基督教義嘅行為隻字不提,呢啲係基督徒應該做嘅咩?

2. 關於李家傑懷疑代母產子事件,有可能為同性戀者搵代母生兒育女這個漏洞隻字不提,呢啲係乜道德組織嚟㗎。

3. 如果認為賭博係貪婪,我想問,依家日日有財經演員,推銷各類衍生工具產品嘅賭博,果啲係乜嚟,點解明光社攻擊馬會,但澳門賭場果啲大有錢佬,仲有香港港交所班金融大鱷,鬧都唔鬧,寧願鬧一個慈善組織?

以明光社咁袒護大有錢佬,我地一仙津巴布韋幣都唔好捐俾佢,佢地自己問啲大有錢佬要喇,佢地大把,我地要捐獻教會,寧願資助「有錢人魔鬼論」嘅神父去同李嘉誠打誹謗官司。

2 則迴響

Filed under 香港政治

2 responses to “明光社駛乜籌錢啫,問地產佬攤大手板攞咪得

  1. nightingalelin

    “蔡志森喺寫我森情博客中,花時間攻擊天主教神父,指地產商係魔鬼,"

    語意不清晰。

  2. 麥當勞

    明光社同司徒華真係有得比。

發表迴響

